resident evil online komt voor de ps2 eindelijk ook resident evil spellen weer niet alleen voor de gamecube maar iemand enig idee dat ie ook voor de x-box komt ?
Dacht het niet hoor, capcom wil graag RE games uitbrengen voor de gamecube en het komt daar dacht ik ook alleen maar op. Boeid me eigenlijk niet zoveel. Zijn wel aardige games maar zo fucking kort boeiend.
alleen voor de gamecrap? ze hebben het al officeel bekend gemaakt dat ie voor de playstation 2 uit komt staat in de meeste bladeren al een vorm van een preview ervan resident evil zero enz komen nog wel voor de gamecube only maar daar komt hopelijk ook nog wel eens verandering in
Re: alleen voor de gamecrap? Nou RE is voor mij zeker niet de gamecube only titel die ik op de xbox wil. Welke wel weet ik zo snel ff niet maar zeker niet die RE titels.
Re: alleen voor de gamecrap? ok srry dan RE is dus ni helemaal exclusive voor de GC maar op de Xbox is er nog wel geen aangekondigd spijtig likt me wel een geinige game
Code veronica was wel de moeite waard, met de xbox zouden ze een hele mooie re game kunnen maken. Helaas porten ze vaak de games over zonder ze echt te verbeteren. En daar zit ik niet op te wachten want dan trek ik mijn DC wel uit de kast.
De allerlaatste Resident Evil .. nummero 4 komt only op de GC. Nintendo heeft exclusief RE. Hier baal ik ook ontzettend van .. ik heb een mailtje gestuurd naar CapCom (toen het bekend werd van RE:4, maanden geleden) en er zijn geen plannen voor op een ander platform. Ze zien de Xbox ook voor uitdaging aangezien zijn kracht maar dit gaat allemaal niet door. Na deze release van de RE komen er geen RE's meer. Dit is echt de totale afsluiter. Er komt nog 1 film in 2004 en dat wast. CapCom gaat zijn andere Horror/Survival game in de spotlights brengen: The Clocktower series. Deze zullen misschien op alle platforms komen. RE vond ik de beste survival game ooit .. ik weet nog toen ik RE bij zijn release had gekocht voor de PSX .. en alle versies daarna .. en nu is tie Nintendo exclusief .. de sukkels.