[Wii] Resident Evil : The Umbrella Chronicles

Discussie in 'Games' gestart door Zeroine 83, 19 apr 2007.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Naam : : Resident Evil : The Umbrella Chronicles
    Ontwikkelaar/Uitgever : Capcom/Capcom
    Genre : Horror Action Adventure
    Releasedate : TBA 2007

Screens :

Meer info, screens en video's

Resident Evil meets House of the Dead. De Wii Remote kun je in deze game beschouwen als een Lightgun. Richt op het scherm om te schieten, gebruik de vierpuntsdruktoets om van wapens te wisselen en schudt de Wii-mote als je moet reloaden. Met de Nunchuck kun je wel een beetje rondkijken, maar echt lopen doet je character vanzelf wanneer er geen gevaar meer is. Wat deze game qua diepte misschien niet heeft, heeft ie in ieder geval in de breedte. Je zult oude locaties uit RE0, 1, 2, 3 en misschien zelfs Code Veronica bezoeken om zodoende nog meer informatieverhaal op te doen over de val van Umbrella, waar de gehele serie tot aan deel 4 om gedraaid heeft. Ben zelf toch wel benieuwd naar het eindresultaat :)

Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  2. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als re fan ben ik zwaar teleurgesteld in capcom... kom op zeg een remake en een onrails shooter.

3. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tijd dat ze bij capcom eens een nieuw spel uitgeven inplaats van twee keer een remake met deze en resident evil 4 ze weten toch dat er weer veel gamers zijn die het gaan kopen toch wel een goudmijntje zo he het op iedere keer weer uitgeven van het zelfde spel

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd dat jij eens leert om interpunctie te gebruiken :{ Hoe kom je er trouwens bij dat dit een remake is ? :confused:

Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  5. Ersten

Ersten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dit spel 2 player? In mn eentje lijkt het me niet zo boeiend. Arcade-onrails-shooters zijn het leukst met je maten op een zaterdagavond verdwaald in vreemde gemoedstoestanden.

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn twee main characters bekend gemaakt, Chris Redfield en nog een onbekende tweede persoon. Dus het lijkt me vrij voor de hand liggend dat het met 2en kan, maakt het spel in ieder geval wel een stuk leuker idd :)

7. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Deze moet ik hebben , was vroeger al heelmaal gek van Resident Evil .

Weet iemand al of Resident Evil 5 ook op de Wii komt ? :confused:

8. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Die is aangekondigd voor de ps3 en xbox360. ik denk niet dat die op de wii komt, of hij moet al heel erg naar beneden (qua graphics) geschroefd worden..

maar veel is er ook nog niet van res evil 5 bekend. waarschijnlijk komt ie op zijn vroegst winter 2008..

9. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk een spel waar ik een beetje naar uitkijk op de wii

en ja deze freak komt er ook weer in voor

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wesker _O_

Anyways, het was oorspronkelijk de bedoeling dat deze game een beetje net als RE4 op de Wii zou gaan worden. Aimen met de Wii-mote, lopen met de Nunchuk. Maar omdat Jan met de pet op dat te ingewikkeld zou vinden, is er besloten om er een on-rails shooter van te maken. Jan met de pet op is immers de doelgroep van de Wii. Nu weet ik niet wat ik vetter had gevonden....

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.776
    Het is nu eigenlijk een Resident Evil versie van de House Of The Dead games. Die waren wel te cool :)

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah das ook weer zo. Ik vind het ook geen ramp dat het een on-rails shooter wordt, maar een RE4-achtige manier van spelen was toch ook wel weer vetjes geweest :)

Deel Deze Pagina