resident evil xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GaspareAndolini, 31 mrt 2005.

1. GaspareAndolini

GaspareAndolini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hej ik vroeg me af of jullie hopen dat er ooit een resident evil game komt voor de xbox ik heb wel vaag gehoord in een intervieuw dat ze het willen doen maar wat vinden jullie er van en wat zijn jullie favo resident evil game
    de mijne is Residen Evil 4

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    even voor de duidelijkheid:
    Dit is dus niet bevestigt door Capcom

...mischien binnenkort kan je je geluk op dat ie toch nog naar de Xbox komt. :)
    En opzich zou mij het niet heel veel boeien of ie naar de Xbox zou komen, vond Codename: Veronica op de Dreamcast wel aardig en de andere delen ook maar voor de rest boeit het me niet zo. :)

Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  3. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik hoopte dat ook maarja heb voor de zekerheid ook maar een gc gekocht met resident evil 4 erbij 8) alst goed is kome de 1e delen ook nog x uit op gc dus die wil ik dan ook gelijk weer :cool:

4. GaspareAndolini

GaspareAndolini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow rlx ik hoop dat hij nog beter word dan de gamecube versie _O_

5. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRUWELIJK!!!!!!!! Ik hoop dat ie snel komt!! :) Ik wordt gek!8)

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Even voor de duidelijkheid, het gaat hier niet om een officiele aankondiging maar een gerucht van een GERUCHTEN site.

Absoluut niks van aantrekken... Als het gebeurt hoor je het vanzelf, als het niet gebeurt heb je jezelf alleen lopen opwerken! :)

7. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Man , tis het einde van de wereld niet?!
    Mijzelf maakt het geen hol uit of RE nou wel/niet naar de Xbox komt. De film vind ik nog het best(kan niet wachten op deel 2).

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Juistem, ik zei dan ook mischien maar zal wel even in die post zetten dat het geruchten zijn anders maak ik weer mensen blij met een dode mus...uhm ja rotte appel zou ook kunnen. Ik zet het d'r wel even bij. :)

9. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1

Pcies er is nog nix officieels bekend zover ik weet dus niet te veel hoop krijge _0/

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks Excess!

11. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ga gewoon lekker fatal framen joh :p

12. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok het is een gerucht. Maar ja, ik hoop dat ie waar is. Het is een zeer goed spel. Voor de gamecube is ie heel erg mooi. Ik ben benieuwd...

13. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    Idd RE 4 voor GC is super...

Als ie op de xbox uitkomt zal dat nog wel ff duren. tot die tijd kun je je vermaken met cold fear. Ben deze al een tijdje aan het spelen, en heeft de zelfde sfeer en graphs als re 4 en re: code Veronica X.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nintendo en Mikami. Onimusha en Devil May Cry.

Eerder waren de berichten al te lezen over de overgenomen Onimusha en Devil May Cry rechten door Mikami. Deels is door Mikami betaald en deels door een tot gisten nog onbekende geldschieter. Gisteren is in een persconferentie bekend gemaakt dat Nintendo de weldoener is.

Dit nieuws komt hard aan in het kamp van zowel Sony als Capcom. Want het blijft niet bij overkopen van de rechten. Mikami en zijn loyale team zal zich in het nieuwe fiscale jaar voegen bij Nintendo!!.Met de rechten op zak en de deal die al stond voor Resident Evil betekent dat Nintendo de grote 3 Capcom games in bezit heeft..

"We zij opgewonden Shinji Mikami en 2 nieuwe franchises in ons midden te mogen opnemen", zegt Iwata. "Het verstevigt de plaats van de volwassener games binnen Nintendo en is een goede aanwinst voor de opkomende Revolution"

Shinji zelf is erg tevreden. "Het biedt mij nu de mogelijkheid om meer samen te werken met mijn goede vriend Miyamoto-san. Zijn oog voor perfectie en het doorzettingsvermogen van ons team is een perfecte combinatie."

De afgelopen 3 maanden was Mikami met zijn team al bezig geweest met het voorbereiden van 2 nieuwe games. Eentje is een nieuwe Onimusha die nog voor de GameCube uit moet komen en de andere is Devil May Cry die vooralsnog alleen uit concept art bestaat maar wel geplanned staat voor een release naast de next-gen Revolution. Van Onimusha 4, Devil May Cry 4 en Resident Evil 6 wordt media op de E3 verwacht.

Het verhaal zover is dat Capcom drie van haar key franchises gedeeltelijk verkocht heeft aan Nintendo en Shinji Mikami en de zijnen nu op loondienst staan van Nintendo. Boze tongen beweren zelfs dat er al onderhandelingen zijn over de complete overname van Capcom door Nintendo.

Analisten wijzen één voor één april aan als de maand waarin alle diepgaande details op tafel worden gegooid. Als gevolg van dit nieuws zijn de aandelen van Nintendo flink gestegen op de beurs en moest Capcom toekijken hoe haar indexpunten zakten.

Verder betekent al deze hoepla voor ons dat we de Capcom hits nu op een Nintendo console tegemoet zullen zien want een versie van één van de games op een Sony of Microsoft console is in het contract een big no-no.

We hopen je zo snel mogelijk nog meer info te kunnen verschaffen.

bron: www.dgs-online.nl

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    OMG sorrie Wouter maar of dit ook werkelijk waar is dat is nog maar de vraag want die bron is namelijk nou ook niet bepaalt een 'goede' bron (een goede bron is Capcom).
    Dus het heeft absoluut geen zin om nu met allemaal bronnen te gaan lopen smijten van 'dit is waar en dat niet' want zo word het allemaal juist ingewikkelder. Ik haal anders gewoon wel mijn bron helemaal weg, want aan geruchten hebben we ook niks.

Want even over dat stuk he, is het niet zo dat wij xboxers Splintercell als exclusief hadden? en kijk nou toch eens... En ik dacht altijd dat GTA alleen voor PS2 was? en kijk nou toch eens. Exclusieve dails zeggen helemaal niks, als Capcom geld ruikt dan gaan ze toch wel overstag. Zulke dails gelden voor een korte periode en tot die tijd zal ie dan ook exclusief op die console zijn, daarna zal ie hoogwaarschijnlijk best op een andere console uitgebracht worden.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mikami is weg gegaan bij CapCom. En Mikami heeft de rechten van RE, Devil May Cry en Onimusha, niet CapCom.
    Ik zeg trouwens ook niet dat het waar is, het zijn geruchten. Hetzelfde wat jij post, namelijk ook geruchten, dus normaal reageren kan voortaan ook.
    En dat verhaal over GTA en Splintel Cell exclusive kan je niet met dit verhaal gelijken. Want als die waar zou zijn, dan zou Mikami bij Nintendo gaan werken en dus worden die licenties van Nintendo. En ik mag aannemen dat Nintendo die games dan niet op de PS2 of Xbox gaat uitbrengen. Ubisoft was toen niet van Microsoft en Rockstar niet van Sony. En ze hadden ook niet de licenties. Dus dat is een heel ander verhaal. Als het waar zou zijn.

Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dan nog zal wat ik heb beschreven hier boven naar mijn menig toch wel uitkomen, en ik heb je stukje gelezen wat in werkelijkheid dus over Onimusha en Devil May Cry gaat. Maar ja we zullen het wel zien, ik denk namelijk niet dat Nintendo nog lang mee zal gaan op console gebied op handheld gebied mischien wel. Maar ik vrees dat de 2 andere Sony en Microsoft toch in de aankomende generatie het oude Nintendo aan de kant zetten. En wat dan? nou dan moet de lieve man Mikami toch wat om zijn spelen kwijt te raken. Dit is mijn toekomst perspectief dus of het uit gaat komen ja 'we shall see'. Maar ik heb altijd nog Sega achtige dromen en vrees voor Nintendo dat hun hetzelfde lot staat te wachten. Maar goed laat ik me daar maar niet teveel over uit want dat zou off topic zijn.

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou heel mooi zijn maar ik zie het niet zo snel gebeuren :'-( ik speel het spel voorlopig nog wel bij een vriend :D

19. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind eigenlijk dat Resident Evil 4 gewoon exclusief voor de gamecube zou moeten blijven. Het is echt zo'n spel waar je een console voor koopt, is wel zomooi voor de cube.

Aan de andere kant, tzou ook wel wreed zijn om resident evil op de xbox te hebben met dan nog mooiere graphics :p.

20. harron007

harron007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehhhhhhhhh check dit eens

CAPCOM® ANNOUNCES RESIDENT EVIL® 4 FOR MICROSOFT XBOX™

SUNNYVALE, Calif. - March 31, 2005 — Capcom® today announced the release of Resident Evil® 4, a terrifying new chapter in the world renowned series, for the Microsoft Xbox™. Resident Evil 4 will be available at retailers across North America in Q3 2005, and carries an “M” rating for mature audiences by the ESRB (Entertainment Software Rating Board).

dit is echt geen grap

Deel Deze Pagina