ik lees in de specs dat er een maximale resolutie valt te halen van 1920 * 1080. Hoe kun je dit voor elkaar krijgen op je monitor?
Op je TV bedoel je.. Nou de Xbox kan zon res aan, of de games ze zullen gebruiken is een 2e natuurlijk
Voor PALxbox heb je een converter nodig(+knappe monitor of hdtv uiteraard) Voor NTSCxbox heb je het High Def. pack nodig(+knappe monitor of hdtv uiteraard)
Tot nu toe gebruikt het spel burn out het want daar staat het specifiek achter op zon rechthoekje met erin hdtv
Hee waar is Kobold Die word een beetje schijt ziek van dit soort vragen. Leuk ken je hem lekker eerieteeren(Word Lachen)
Um en het spel moet het dan supporte, wat ze nooit doen, dus je hebt er niks aan. Behalve mogelijk het spel burnout, die je misschien op 720P (ofzo) kan spelen.
mjah dat vraag ik me dus af, ik denk dat met ports (zoals burnout) dat vaker voorkomt dan bij spellen gemaakt voor xbox, die hebben namelijk dan waarschijnlijk al anti aliasing en zijn al verschrikkelijk mooi... dus ik denk dat het "zelden" gebruik van word gemaakt di ehoge resses
We willen wel meer Maarja die extra grote versie verkopen ze niet meer bij onze sexshop op de hoek....