Wat moet je doen om spellen in een hogere resoltion te spelen? Kan je dit op een of andre manier hand matig verandere of heb een bepaalde tv nodig om in hogere resolution's te spelen?(leg uit hoe dit dan werkt) Alfast bedankt Aremas.
Boek een vlucht naar Amerika of Japan. Loop daar een winkel binnen, betaal veels teveel voor een HDTV. Neem een vlucht terug betaal onze douane weer veeeeeeels teveels invoerechten. En dan mag je nog een keer terug voor de kabels
Tog is het mogelijk Tog is het mogelijk. Via mijn PC kan ik wel een hogere resolution doorzijne. namelijk een resolution van 1024x786x32. met een Greative Gefoce3 s-video tv out op een simple tv als je me niet geloofd pluis dit maar uit persoonlijk kan ik dit wel bewijze. Oke echt scherp is dit niet maar wel vloeent met A.A. geen ravels meer. Dit kan de x-box ook. ach ja ik bestel maar een vga apdapter. A.A.(Anti-Aliasing)
Die vga adapter stuurt het uit op de resolutie van het spel, dit is 640 x 480 (progressief) in de meeste gevallen.
Handig zo'n videokaart die ook gelijk de resolutie van een TV verhoogt!! Heb je je TV wel eens van dichtbij bekeken? Dan zie je allemaal gekleurde vakjes op je scherm (wel even aanzetten..) Die vakjes kun je niet kleiner maken.
Weergafe Dat is een weergafe resolution natuurlijk. De videokaart verwerkt de resolution en stuurt het dan naar de tv zo dat je de weergafe heb van deze resolution.
Als je me niet gelooft kom maar eens langs. IK BLUF ECHT NIET prov. :Noordholland plaats:Zuidscharwoude Adres :Goudzeeld 61 Tell :0226-317806(Bell eerst voor een afspraak)
ooit gehoord van mini reuzen?] als ik een film maak met een reus, en daarbij in verhouding een mens maak, kan ik ze nog steeds 5 en 1 ventimeter lang maken, maar op de film is het nog steeds een reus. zelfde principe.
Wat ik hier bedoel is dat je de blokjes die door je TV veroorzaakt worden niet weg te werken zijn. Je hebt maar 576 zichtbare beeldlijnen op je TV, daar moet je het mee doen. Het werkt niet zo als een monitor op je PC. Scherper dan je TV zelf kun je het niet zien. Maar ik heb wel een idee wat jij hier bedoelt. Wat precies het effect is van een hogere resolutie intern, in de Xbox, voordat hij er een videosignaal van maakt, weet ik niet. Je zou zeggen dat je met 576x768 goed zit omdat de TV niet meer aankan. Aan de andere kant is het een Analoog signaal richting je TV, dus hoe meer digitale info je hebt om dat siganaal van te maken hoe scherper het beeld zou moeten zijn. Wanneer je van 640x480 een TV signaal maakt, kom je idd te kort, je moet dan op 800x600 zitten om in ieder geval beter te zijn dan de resolutie van je TV (768x576). Wat het effect is om nog hoger te gaan zitten, bv 1024x768 of zelfs 1600x1200 dat vraag ik me dus af.. Hier hebben we een video-goeroe voor nodig!
Ik wil niet bij je langskomen zodat je me iets gaat laten zien, dat vind ik eng. Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt, maar ik vraag me af hoe het precies werkt. Waarmee vergelijk jij dat beeld van 1024x786 dan? Met 800x600 of met 640x480?
zoals i kal zeg, als jij een screenshot maakt van een desktop van 1024x768 dan kan je hem in photoshop zo klein maken zoals je wilt, en dan neemt hij de resolutie aan van de groote die je hem maakt. dus een 1024x768 beeld op 640x480 is mogelijk ja. het is alleen effectief 640x480 en niet 1024x768.
Oke uitleg. je heb een beeld van 1024x768 zoals je die ziet op je monitor. Dat beeld kan ik via mijn beeldkaart doorstuuren naar mijn tv. dat is natuurlijk niet zo scherp als op je monitor. Maar de weergave is het zelfde. De beelde die dan ziet van b.v.b. games. zijn dan te vergelijke met beelde die je ziet bij programmas als gamequest.(TV programma)
Je ziet inderdaad op je tv wat je ook op je monitor ziet op 1024 x 768 maar dat wil nog niet zeggen dat je tv 1024 x 768 ondersteund. Je tv kaart zet dat beeld om naar het aantal beeldlijnen dat je tv ondersteund en dat ligt wat lager. Daarom zal het er op je tv ook minder uitzien omdat er meer beeldpuntjes zijn dan je tv kan weergeven
TheOne2000: Nogmaals: PAL TV is 576x768. Er zijn wel meer beeldlijnen dan 576 maar die zie je niet, daar wordt de informatie van Teletext in verzonden enzo. 576 beeldlijnen op een verhouding van 3:4 betekent dat je kunt zeggen dat de horizontale resolutie 768 is.
Hahahaha eng?!?!?! schijt luis!!! gaat effe kijken bij die goozer man hij zal je heus niet op je rug springen hahahaha
Den Haag, Vlierboomstraat 40, met tram 3 ff een stukje lopen of bus 14 op de mient uitstappen en een stukje lopen of met de fiets. Oh... .ik dacht dat jullie afspraakjes aan het maken waren? Uhm, .... euh.... laa maar zitten