Retribution

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 17 dec 2007.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213

Uitgever: Nog niet bekend
    Ontwikkelaar: U-235 Studios
    Genre: 1e/3e persoons shooter / Free Roaming
    Releasedate (volgens XBW): 4e kwartaal 2007

In de shooter Retribution heb je de keuze om te spelen uit de derde of eerste persoon en wordt je meegesleept in een verhaal van misdaad, verraad en samenspanningen. Zo zal de filmische openingsscène alleen al duidelijk moeten maken dat je in een levende film beland bent, aldus de ontwikkelaar. In het spel begin namelijk je als 12 jarig jongetje, die zijn vader en moeder voor zijn ogen vermoord ziet worden. Uiteraard is dat geen goede invloed op je karakter en wordt je een kleine crimineel die op zijn achttiende eindelijk uit de gevangenis komt. Slechts een emotie is over, wraak! Dat zul je doen op de enige manier die je kent, met geweld.

In Retribution kun je zelf, of door het opleiden van een groep huurlingen de missies in een ‘Caribische’ omgeving tegemoet gaan. Zo zul je in je avontuur moeten vechten in een marinefort, de luxueuze villa's van drugsbaronnen, havens van Miami en meer. Maar zul je ook belangrijke figuren kunnen voor geld, rijkdom opbouwen en uiteindelijk een arsenaal aan wapens en kornuiten onder je commando hebben. In het spel kun je vrijelijk missies uitvoeren voor geld, maar zul je wanneer je wilt ook verder kunnen gaan met de verhaallijn. Te vergelijken met Grand Theft Auto's spelsysteem.

Je leger zal nodig zijn want je vijand is niet zomaar iemand. De moordenaar van je ouders commandeert een marineschip en heeft zijn eigen getrainde leger. In zo'n 11 verschillende gebieden, waarvan we er al eerder een paar noemde, zul je moeten vechten voor je leven en wraak. Levensechte watereffecten en slimme kunstmatige intelligentie, gepaard met een ervaringssysteem voor je soldaten en een simpel systeem om ze allemaal te besturen zullen zo te horen een unieke ervaring geven. Ook zul je voertuigen kunnen kopen, kapen, stelen en vernietigen, of ze natuurlijk verkopen voor harde cash. Ook moet je onderhandelingen moeten voeren voor de mensen die je hebt ontvoerd en tegelijkertijd niet te veel aandacht moeten trekken naar jezelf en je bezittingen. Dan krijg je problemen. Ook zullen de nodige online speelmodi aanwezig zijn.

link

Ik vroeg me af of iemand nog iets vernomen heeft van deze game. Het laatste nieuws kwam uit de tijd dat de Xbox 360 nog Xbox 2 genoemd werd (28 maart 2005). Ik keek namelijk bij releases op de frontpage en het verhaal sprak me wel aan.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze game is gecancelled (geloof ik .. ik zoek ff de bron)

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ah zonde nou dan kan dit topic ook wel weg. zo'n idee had ik al.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, daar horen we niets meer over. Had contact met die mensen, maar ze schrijven mij ook niet meer terug. Was ook rond de tijd dat Epic die engine overkocht om hem weg te moffelen en de studio die de engine maakte uit elkaar brak en de slimste mensen zelf aanhuurde. Belachelijke egoistische zet, dus, wat veel mensen problemen veroorzaakte en onder andere kleine studio's zoals deze met geen support voor de engine achterliet.

Maar goed, wie weet zijn ze erg stil bezig, heb niet veel vertrouwen though na dat Unreal debacel.

Deel Deze Pagina