welke retro games spelen jullie nog wel eens? ik zelf soms nog (met een emulator) van de DBZ spelletjs van de SNES en Zelda games.
Ik had bij mijn snes zo`n bazooka achtig geval gekocht. Heel af en toe pak ik die weer uit de kast, zat een cartridge bij met iets van 6 spellen.
Speel via zSnes zo'n beetje alle Snes toppers nog, dus ook Super Metroid, de Donkey Kong's, Chrono Trigger, en alle platformers
Wat pas echt een klassieker is! Yoshi's Island voor de snes die game schopte zwaar kont. [beste mario van allemaal ]
ik speel nog vaak de mario RPG die er voor de snes was echt waar doe ownz gewoon en ik speel yoshi's island en super mario world nog wel op de gba want dat zijn eigenlijkgewoon pure ports!! (niet dat dat uitmaakt want toen ik m'n snes wegdee vond ik het zwaar klote dat ik ze niet meer kon spele maar nu ik ze op m'n GBA heb is 't weer ready steady..YOSHI!!!)
captain keen heb ik nooit echt kunnen waarderen.. maar ik heb vandaag eigenlijk +- 2 uur retro gegamed en +- 1 uur gecubed.. .. vreemd.. ik heb gewoon een uur lang nonstop Missle Command op de atari gespeeld.. aaaah.. heerlijk spel.. ook heb ik vandaag m'n Amiga en MSX van de logeerkamer naar mijn eigen kamer gehaald zodat ze allebei tegelijk aangesloten kunnen worden en niet langer in een te klein kastje moeten staan, als laatste heb ik op het gebied van Retro Gaming een poster gevonden in een dubbele bodem van het doosje van het MSX spel ELITE Gold Edition.. ook zat er een boekje met een verhaal bij wat ik nog niet heb gelezen.. vandaag was voor mij best wel een retrogame dag..
COMMANDER KEEN rulez!!!! Weet iemand waar ik keen 6 vandaan kan halen.. Das de enigste die ik nog nooit gespeeld heb!
Ik heb Keen 6 hier normaal nog ergens liggen. Ma ik ben ni zeker of het de volledige versie is... (denk't wel)
Super Mario Bros 1 & 3, worden nog wel eens opgestart als ik in de klas nix te doen heb. (met emulator dus)
Theme Hospital installeer ik ook nog wel eens om ff te spelen(geniaal spel als je van sim houd) Commandos ook wle eens ookal is dat nog geen retro te noemen. half jaar terug installeerde ik al me oude pc games weer zoals red alert en C&C die waren eigelijk echt vet, er is nooit iets beters gekomen in het RTS genre vind ik(misschien wel AoE)