1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Retro Gaming

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rego, 14 jun 2005.

  1. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, heb hier jaren geleden op de Bazaar al m'n oude spul verkocht. Weten sommige members hier nog wel denk ik.

    EDIT : Sorry voor dubbel.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Wordt tijd dat deze weer eens geupped wordt. :+
    Had een foto gemaakt voor iemand anders, maar die past ook wel mooi hier als kick:

    [​IMG]

    De laatste tijd eigenlijk echt helemaal niks gekocht.
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Bam dikke nostalgie golf door mijn lichaam TMNT II heb ik echt helemaal grijs gespeeld!! awesome!
     
  4. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn Retro verzameling bestaat nu uit de Nintendo consoles van NES t/m Wii, GBA SP, PS2 en een Atari 2600. Ik zou hier graag nog een Sega Mega Drive aan willen toevoegen. Nu zat ik op een aantal sites te kijken en ik zie een Sega Mega Drive 1 en 2. Kan iemand mij uitleggen wat precies de verschillen zijn tussen deze en welke ik het beste zou kunnen nemen
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het is gewoon een redesign. Hij is wat kleiner en gestroomlijnder, alhoewel ik het groffe van het originele model juist wel stoer vind. Het enige echte verschil is de controller met de 6 knoppen, maar die werkt vast ook op de originele Mega Drive.
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Gewoon allebei kopen joh, ga voor de complete verzameling.
     

Deel Deze Pagina