1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Retro Gaming

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rego, 14 jun 2005.

  1. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond Lufia lang niet zo goed als Secret of Mana. Na Secret of Mana heb ik eerst nog Zelda
     
  2. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, zelda is niet echt mijn ding. Ik bedoel tis natuurlijk gewoon een super spel, daar niet van. Maar als je op een gegeven moment zo heel veel vrijheid krijgt en niet echt meer weet wat je nou moet doen, daar werd ik een beetje gek van int spel. Maar tis ook eigenlijk best wel weer een tijd geleden dat ik het heb gespeeld, dus msschien moet ik dat maar weer eens gaan doen en misschien dat mijn mening intussen bijgesteld moet worden.

    Lufia ROTS is voor mij denk ook wat hoger op mijn lijst door de sentimentele waarde. Het was de eerste rpg die ik speelde en toen ik nog een klein opdondertje was zo'n 8/9 jaar geleden ging ik m elke 3 maanden huren en elke met vol enthousiasme spelen.
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Zalhet feit dat Secret of Mana Nederlands was er niet iets me ete maken hebben? Ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar zelda's wereld kwam waarschijnlijk minder over in de tijd dat je nog geen vloeiend engels sprak.
     
  4. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sprak nog niet goed engels (of eigenlijk bijna helemaal niet) maar kon al vanaf redelijk jonge leeftijd behoorlijk begrijpend lezen in het engels. Teksten in Zelda waren ook niet al te diepzinnig natuurlijk :)
     
  5. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste spellen waren in het Engels, Lufia in het Nederlands. Dat vond ik leuk, omdat dat het enige Nederlandse spel was dat ik kende.
     
  6. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    De Revolution wordt wel aantrekkelijk met die klassiekers, maar wat zeggen jullie van Double Dragon? :cool:
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat heeft meer met de sentimentele waarde van double dragon als spel te maken. Het was geen goed spel maar iedereen herinnerd zich nog wel dat je na school of in de pauze met een vriend dat spel ging spelen. Met die glazen mensen voor het hoofd slaan e.d _O_ goeie ouwe tijduh.
     
  8. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vond ik het een goed spel.
     
  9. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Keep the soul alive!!
     
  11. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wat vinden jullie ervan? De Double Dragon site?
     
  12. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zelf heb ik nooit echt iets met het genre gehad. Zelfs nu speel ik nooit echt vechtspellen. (zojuist via x-bazaar mn DOA3 geruild voor FF6(PS) dus das mooi :p) maar daarom kan ik me niet echt intresseren in een site om een spel dat ik niet echt iets vindt ;) jammer maar helaas dus. Maar wel tof dat er dat soort sites zijn, ik heb ook een tijd op zo'n lufie-shrine rondgehangen, was op zich wel okay. Maar tis niet echt iets voor mij om me helemaal op 1 spel te gooien.
     
  13. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel eens wat over die Lufia shrine.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Om deze maar even omhoog te halen:

    Volgende week heb ik waarschijnlijk een "nieuw" speeltje, namelijk een Sega Gamegear met Sonic 2 :)

    En dit ooit peperdure ding heb ik nu gewoon voor de mooie prijs van 35,50 incl verzendkosten (en dat zijn wat kosten, aangezien dit ding best nog wat weegt :p).

    Heeft iemand anders nog recente Retro aanwinsten?
     
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Nu de xbox 360 er is, vind ik op xbox1 gamen ook retro 8)

    Maar vooral sness games zijn vermakelijk ja, emulator wieeeej:)
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    wat doet deze thread trouwens in the green mile?
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    [​IMG]
    [​IMG]

    Kirby, hoef verder niks te zeggen. Blijf dit de leukste game ooit vinden.
     
  18. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    hehe.. op de gameboy had ik ook kirby. Het was mijn eerste spelletje dat ik ooit speelde.
    binnen 2 uur uitgespeeld, als een 10 jarig manneke ofzo :cool:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Ik heb me eigenlijk nooit in Kirby verdiept, ik heb alleen de laatste voor de DS.

    Ik blijf de NES de leukste console vinden :)
    Altijd met vrienden in schoolpauzes of tussen de middag lekker Turtles 2 (_O_) spelen in 2-player mode. Wat een tijd _O_
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Dat ding heb ik ook nog. Je mag mijn spellen wel overnemen ;) Ik heb echt veel plezier aan de Gamegear beleeft. Vooral MK 1 heel veel gedaan.
     

Deel Deze Pagina