Heeft Return to castle wolfenstein een diepgaand verhaal met bijvoorbeeld filmpjes tussen de missies door. (net zoals in Halo) Of bijvoorbeeld met achtergrond info wat je tijdens of tussen de missies krijgt? (net zoals in splinter cell)
nee niet echt een goed verhaal als halo nee :r meer knal alles wat je ziet en doe dat iedere missie natuurlijk zoals in 99% van de games tussen missies oor gewoon af en toe een filmpje
Knal alles wat je ziet heb je ook in Halo.. :{ Zit wel een verhaal in, maar niet echt fantastisch. Wel leuke game, helemaal met Live. Edit; Ja, je krijgt info tijdens de missies net als in Splinter Cell.
nee dat heb je niet in halo want daar heb je nog iets van tactiek nodig enzo, hier is het gewoon knallen kanllen knallen! nog net geen serious sam maar okeej halo heeft toch afentoe iets van zoeken en tactiek gebruiken ook is rtcw heel donker en saai als je hem al op de pc gespeeld hebt! de multiplayer op live! maakt daarintegen veel goed, maar zonder live! geen aanrader vind ik !
Niet lang? Ik speel hem juist wel lang, als ik nu Live speel is het negen van de tien keer RtCW ipv MotoGP2, Ghost Recon of Unreal. :{ Het is wel zo dat Live bijna een vereiste is voor deze game, anders ben je er wel snel op uitgekeken.