ik wil jullie vragen hoe ik door deze level kom...ik bevind me in een catacobe met zombies maar ik heb ze allemaal neer geknald en op een gegeven moment heb ik een 3splitsing als het ware rechtdoor een kamertje in met een boobie trap lukt wel om die te omzeilen vervolgens de hendel naar beneden te treken en dan terug naar een van de andere 2 kamers die ook voorzien zijn van boobie traps oa messen in de eene kamer en een valkuil in de andere kamer maar behoorlijk kut om bij een van die kamers te komen zonder dat ik in reepjes wordt gesneden en bij die ander kamer in de val kuil kom! alhoewel het met wel lukt om die kamer te betreden.. kom ik maar niet in die andere kut kamer! met die zagen/messen enz wat mot ik nu doe? ben al een week bezig maar het lukt maar niet om die laatste kamer te betreden..gaarne uw hulp thanks!
Lekker vaag allemaal.... :{ Wees eens duidelijker in je threads én je threadtitels, dit is al de zoveelste keer dat dat tegen je gezegd moet worden... Probeer het maar opnieuw.