plaatke doet het niet hoor (vandaar het grote kruisje) maaruh ik ga em lezen ... stay tuned ... mzzl Munch and Abe
Ik bedoel het moet even gezecht worden hoor, maar met dit soort titels heb je toch geen omkijken meer naar de Gamecube? Ik weet niks van de PS2 spellen, maar gamecube spellen heb ik ook beetje bijgehouden, (alle 4 ). Lagge spel lijkt me! Maar ik houd het denk ik bij Gotham, vind Streetracer met ferrari's enzo iets leuker dan rally auto's.
Nou ik heb me vorig jaar erg goed vermaakt met collin mcrea rally 2.0, en denk dat de 3e versie hiervan ook wel mijn huis zal vinden..
ik laat deze titel denk'k staan, ga voor de 3e Colin, volgens mij is ie te arcade ... (wat niet slecht is hoor, maar rallygame moet wel realistisch zijn, vind ik) mzzl Munch and Abe
Ik ben ook meer een realisme figuur, vind het allemaal net te arcade overkomen, verder weet ik ook niet hoeveel replay value deze game echt heeft, zoals PGR is gewoon lang en kun je een poos mee bezig zijn. Rallisport Challenge, ik weet het niet
Er szijn n heleboel autos te unlocken, maar volgens mij unlock je die steeds in groepjes.. das ook weer wat minder Multiplayer is wel heeeel vet.. PGR speel ik nu nog het meest
Op gamerankings.com scoort RallySport het hoogst van alle op korte termijn uitgebrachte spellen op alle consoles + pc. Zegt genoeg denk ik.
Lijkt me een zeer vet spel! Net zoals PGR me een vet spel lijkt. Shit, nu zit ik weer te twijfelen tussen PGR en Rallisport! ]:-