Ik weet niet of dit de correcte form onderdeel voor is ,maar anders zetten de mods het wel ergens waar het past, over de mods gesproken ,ik merk als er een game gerevieuwd word er TE VEEL naar de on line variant word gekeeken en niet zozeer meer naar het inhoud van het spel ,er word dan ook TE VEEL aandacht aan het verkeerde gegeven ,het is een feit dat als een game online gaat en dus ook gespeeld gaat worden, het natuurlijk veel langer met die game zal doen
,
oke even een voorbeeld uit de revieuw eindconclusie van midtown maddness3 MIKE PUNTE:Vrijwel alles is perfect aan deze game, maar een aankoop hangt er grotendeels vanaf of je wel of geen Live bezit.
hoezo hangt er van af?...... dus als je geen live hebt koop je deze game niet zo gauw??..ik vind dat de gamer hier op het verkeerde been word gezet , maak een revieuw met als begin punt de GAME te revieuwen maak van dat gedeelte een cijfer en voeg er later aan toe als je live bezit komt er een half punt ofzo bij , kijk dan krijg je een beetje een globalere kijk op de revieuws ,want laten we even eerlijk zijn ,niet iedereen heeft LIVE , dus zal je altijd eerst een game revieuw moeten maken die iedereen aanspreekt met als toevoeging "live bezitters hebben aan deze game een half punt of heel punt meer"! kijk dan weet je waar je als "gewoone"en als "live" gamer aan toe bent!
ben je het eens of oneens met deze stelling meld dit dan aub hieronder ,kunnen we even kijken hoe de anderen erover denken ,mensen die live hebben zullen de mensen die geen live hebben wel begrijpen denk ik ,laat je horen!
Laatst bewerkt: 29 jun 2003