op www.gamerankings.com, www.ign.com en www.gamespot.com staan genoeg reviews en veel nieuws kan je xbw ook niet bieden Hij zal denk ik wel komen maar soms duurt het op xbw gewoon iets langer Maar had dat niet een een van de andere Forza topic kunnen worden geplaatst
Ik zie het nut van de review niet echt in als je de game al hebt. De game wordt er toch niet anders van Het is misschien leuk om te lezen maar toevoegingen in de game komen er toch niet van.
gaan toch geen apparte thread maken om om een review te zeuren, koop een blad of ga het internet af. staat er bol van
oowja nou het zelfe wat ik net zei maar dan vriendelijk. maar lees wel eerst de FAQ, dat is altijd aan te raden
en jij bent zeker geen fan.... Shame _0/ edit: in verband met database problemen is weirdinsite op moment niet berijkbaar , hip man _0/
Doed, lezen. Er zijn veel mensen die wel een review willen en de game al hebben. Aan die mensen was mijn vraag gericht
Review komt eraan mensen. Helaas is de crew een beetje onderbezet en is ondergetekende met zijn nieuwe woning bezig (en tussendoor hard bezig tijd te vinden en maken voor de review. Het spel is ook niet een klein beetje uitgebreid!). Blijf de frontpage de komende dagen checken! /edit: gooi er gelijk een slotje op. Staat in het verkeerde forum en je hebt nu je antwoord gelijk