Review gedeelte

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lynxzz, 6 mei 2005.

1. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een suggestie,

Ikzelf schrijf wel een review of preview per maand. Soms een first-look of retro-review.
    Ik vroeg me echter af of het niet handig zou zijn als XBW een eigen review sectie zou hebben. Zodat members hun eigen geschreven reviews neer kunnen zetten en laten lezen door andere members.

Natuurlijk niet enkel voor Xbox games,

Het is maar een suggestie hoor. O-)

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel. Onderaan een review van een spel staat waar je dat kan doen. Maar het is wel een goed idee. Zag het ook al eens op een andere site en binnen de kortste keren stond het bomvol met reviews/previews.

Laatst bewerkt: 6 mei 2005
  3. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks,

Het leek me wel leuk om reviews van members te gaan beoordelen, en om nou gelijk iedereen crewmember van XBW te maken lijkt me geen goed idee. :+

4. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Anyone?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  6. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg een foutmelding.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet ingelogged zijn op de frontpage ... :)

8. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Ow *)

Maar mijn bedoeling is om users gewoon reviews als threads te laten posten.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mjah dat kan je toch gewoon doen in de xbox games forum ... dan post je een eigen review .. in bijv. de thread van het spel of zo?

10. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... ja dat is een simpele oplossing.

Maar toch is een review gedeelte niet verkeerd. :+

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja maar die is er toch al op de site ... dat is juist een goede plek :)

forum kan ook, maar dat maakt de frontpage overbodig imho

12. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nooit een front-page member geweest nergens.
    En er zijn ook members die zich enkel richten op het forum.

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  14. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    En ook members die zich enkel op de FP richten. Ik zou zeggen, maak je eigen website met je reviews, ik denk dat er hier niet zoveel aandacht aan besteed zou worden.

15. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, aangezien er pas één positief bericht is geweest zal het wel niet zo'n goed idee zijn.

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist wel een goed idee. Dat XBW dan een apart gedeelte van maakt net als dat je een gedeelte hebt van ''games, splintercell, enz...'' vind ik dat ze dan een ''reviews en previews'' gedeelte moeten maken. En dat als je een review/preview af hebt dat je er dan een thread van maakt en dat andere members er dan op kunnen reageren, en al vinden die de review niet goed moeten ze niet gaan lopen zaniken zoals: ''wat een kut review/preview'' dan boor je de schrijver ook lekker de grond in. al vind je de review slecht dan moet je de schrijver tips geven. En je moet hem vooral op zijn goede kanten beoordelen. Ik vind het zelf altijd wel leuk om reviews te schrijven van spellen die ik heb, en om ze dan te laten beoordelen door jullie dan weet je gelijk of hij goed is of niet :).

En al schrijf je een review dan hoeft het niet gelijk (net als op de front-page) drie bladzijdes lang te zijn, het moet gewoon een review staan waar alle plus en min-punten goed naar vorenkomen bijv. al is de gameplay slecht leg dan uit wat er precies zo slecht aan is en wat de maker er aan kan verbeteren in het (misschien) vervolg.

En de review die je schrijft moet wel zijn van een game die je hebt en het liefst ook een recent verschenen game zijn. En de review moet helemaal zelf gemaakt zijn, niet dat je hem gewoon haast leterlijk over hebt genomen van een andere website.

ik ga dus akkoord met LYNXZZ zijn idee omdat het de member de kans geeft zich een soort van te bewijzen dat hij reviews kan schrijven. En al krijgt de schrijver negatieve kritieken dan moet hij er niet gelijk mee ophouden, maar luisteren naar de tips en dan bij zijn volgende review goed naar de tips luisteren en dan zorgen dat de review wel goed is.

17. sam_sadist

sam_sadist Guest

wat is er eigenlijk moeilijk aan reviews schrijven :cool:

18. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    tha BomB is da bomb. :D

19. Lynxzz

Lynxzz Random Idiot

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm… ik denk dat de moderators/ admin van deze thread afweten.
    Maar enkel members posten… waar wachten jullie op?

Edit: Sorry, dubbelpost O-)

Deel Deze Pagina