Review Idee

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door p1m, 19 apr 2003.

1. p1m

p1m Guest

Is het misschien een idee om top-games of ports naar andere console's te reviewen??

zoals:
    Splinter Cell (ps2) (port)
    Zelda Wind Waker (NGC) (top)

en andere topgames op de andere consoles

2. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch een site speciaal gemaakt voor de Xbox, niet voor andere consoles ;)

3. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, het antwoord lijkt me inderdaad logisch. Xboxworld is een fansite voor Microsoft's Xbox en we richten ons dus niet op de Playstation of Gamecube. Dat wilt niet zeggen dat wij niet met die consoles spelen, maar XBW is puur en alleen Xbox en daar gaan we geen verdwaalde Gamecube of PS2 reviews plaatsen. Daarvoor ga je naar Gamecube of PS2 fansites. :cool:

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, dit is idd een Xbox site ja.. En trouwens ports zijn toch hetzelfde, dus waarom nog een extra review van schrijven? ;)

Maar als je van alle consoles nieuws wilt moet je gewoon even kijken op een algemene game-site. Maar je weet he.. voor Xbox moet je hier zijn! :cool:

5. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel gaaf is van deze site, is dat je in het forum kunt discuseren over andere consoles en dergelijke. Dat kun je wel doen! :+

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het idee is wel eens bij me opgekomen. Maarja niet echt serieus ofzo. Misschien is het leuk in de toekomst.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zou wel leuk zijn, maar het blijft hier toch op de eerste plaatst een Xbox site. Het kost ook extra werk (en extra manschap) en ze reviewen al niet te veel Xbox games, dus al ze dat gaan doen wordt dat nog eens wat minder.

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    * spreekt Jordo streng toe... :cool:

Nee serieus, we zijn niet voor niks een Xbox fansite. Reviews van andere platforms horen hier gewoon niet thuis. Als we ons op meer dingen gaan focussen kan ik je garanderen dat de kwaliteit van het werk achteruit gaat. We houden het gewoon lekker op Xbox only! :cool:

9. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me best geinig, alleen waar trek je de grens van wat wel en niet gereviewd moet worden? Het lijkt mij zo'n random gebeuren worden. Daarnaast zie inderderdaad liever eerst het totaal van reviews voor Xbox games compleet alvorens dit soort dingen komen, alhoewel gezegd moet worden dat het aantal reviews uitstekend is!

10. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Jordo en Mike.... het genootschap valt uit elkaar, zal XBW nog blijven bestaan :+

nee, ik ben ertegen. dit is een xbox only site en dat moet zo blijven, want als er hier cube en ps2 reviews komen, staan die er voor nix, want die consoles heb ik niet :cool:

11. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    reply

hey anders vraag je toch of mensen zelf een spel willen revieuwen (hoeft niet heel uitgebreid). op die manier krijg je toch een idee van het spel. dit zet je dan gewoon in het forum over de andere consoles. want ik ben het er mee eens dit dit niet op de site thuishoort.

:+

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Re: reply

Jordo m'n buddie, sorry dat ik zo rot tegen je deed, vergeef me! :eek: :'-(

Precies, members kunnen altijd eigen reviews schrijven en die in het ps2/pc/ngc forum posten. Op de main zullen echt geen andere reviews dan die van de Xbox komen te staan.... toch, Jordo? :eek:

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    of gamers ofzow, maar niet XBOXworld :)

grappige mensen hier zeg...

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *ziet het al voor zich;

XBW Review: Zelda The Wind Waker beste spel ooit!

16. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet erg zinvol aangezien de meeste mensen denk ik die hier op zitten een xbox hebben. Ik geef bijvoorbeeld niks om een review van een ps2 spel of ngc. Daar zijn toch ook al genoeg site's voor!

17. p1m

p1m Guest

okie slecht idee

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Mike ik hou nog van je hoor!!

En ok dan is het toch niet zo'n goed idee..

19. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    serieus8)

20. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Als je naar xboxworld.nl gaat zit je niet op andere console's reviews te wachten.. iig ik niet

Deel Deze Pagina