Review-preview?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Tompy, 7 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen
    het is misschien een domme vraag, maar wat is het verschil tussen een review en een preview want ik kijk altijd naar de reviews, maar wat is dan preview?

Tompy
    |:-

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    een preview is een soort kijk vooraf op de game het is dus niet een defenitief oordeel zeg maar een review zonder cijfer en meestal zonder mening (niet altijd)

3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    8)

Een preview is een vooruitzicht. Een stukje over wat je van de game zou moeten gaan verwachten. Soms gebaseerd op een vroege versie van de game(hands-on), maar vaker op de woorden van de makers en ervaringen.

Een review is een bespreking van de volledige versie zoals je die in de winkel vinden kunt. De reviewer geeft de game cijfers en in de review staan zijn positieve en negatieve ervaringen en zijn argumenten voor het uiteindelijke cijfer.

4. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, bedankt ik begrijp het.

Tompy ;)

5. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    verklaart een hoop}:] ;)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    - Discriminicatie, racisme en het uitschelden van andere users is niet toegestaan.

7. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    :{

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ik deed het met een alleszeggende smilie, maar Wouter was me net voor met reageren.

Hij is in ieder geval closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina