Review Pro evolution soccer 4

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ghost14, 20 jan 2005.

1. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

Ik heb het al meer dan 20 keer normaal gevraagt of er nog een review komt van Pro evo.
    Maar ik krijg maar geen antwoord.
    Ten eerste zou het nu al erg laat zijn om met een review te komen terwijl deze game een review dubbel en dwars waard is.
    Ik vind xbw zoiezo achteruit gaan opgebied van nieuws en andere zaken maar je kan het toch niet menen, dat de grootste xbox site van Nederland geen review van pes4 wil schrijven!?

2. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee komt gewoon omdat ze hier een beetje langzaam zijn. Die review komt nog wel. En kerel als het zo belangrijk is. Er zijn nog wel meer sites die games reviewen hoor.

3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7

In 1 ding heb je gelijk ik mis ook de review van Pes 4 :confused: :confused:

Maar Op review gebied mis ik een heel hoop Xbox titels vogens mij reviewen jullie alleen de Gehypte games :confused: De nieuws hoor je hier wel elke dag maar in het weekend niks maak dan de reviews

[edit]ps. Zouden wij ook reviews mogen maken in een bepaald deel van he tforum wat aleen bedoelt is van reviews?

Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  4. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn idd vaak laat met reviews, maar ze doen hun uiterste best en willen de games 100% goed testen! Ga zo door xboxworld, alleen probeer de games eens wat eerder in handen te krijgen, krijgen wij eerder de reviews! (zo zit het toch ongeveer? :confused:)

5. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo is er geloof ik ook nooit een review van fable uitgekomen...maar ik vind het juist wel mooi dat ze ook onbekende spellen reviewe, omdat je daar veel minder over leest en reviews van fable en pro evo 4 kan je overal wel vinden...

ik vind trouwens wel een goed idee als er een sub forum komt voor mensen die zelf reviews willen schrijven

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Pro evo heeft geen review nodig, is gewoon het beste wat een footy je kan bieden!!!!

7. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Don juan, ben het helemaal met jou eens! Is wel jammer dat er geen review hier is, maar ach er zijn genoeg reviews te vinden. En je hebt geen revieuw nodig deze titel kan je blind kopen :p

8. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    En de mensen die nooit van Pes Nooit hebben gehoort he daar ooti aan gedahct :confused:

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ziet niet echt te wachten op een review van PES4. Kan me wel voorstellen dat iemand erop wacht, maar zo nodig is het toch niet? Je kan toch makkelijk op verschillende sites kijken, en in oa. PU of XBM.
    De kans dat XBW met nieuwe dingen komt, is 0,0%. Dat de game goed is weten wel nu wel.
    Het zou natuurlijk wel leuk zijn voor diegen die nog nooit van de game gehoord hebben (al kan ik me niet echt voorstellen dat dat er veel zullen zijn:)).

Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  10. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah je kan em blind kopen mee eens maar toch vind ik he tleuk om er dan nog een review over te lezen.
    Deze game verdient gewoon meer aandacht en zeker een review die al heel lang word belooft.

11. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ze zijn toch nie verplicht
    zij doen dit ook vrijwillig
    wees blij met wat je krijgt op de site

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mee eens, maar als hij nog nooit antwoord heeft gekregen is het natuurlijk ook niet leuk hè.
    Misschien zijn ze er wel zo hard mee bezig, dat ze nu niet kunnen replyen;) .

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik zie het probleem niet zo.
    1 de game veranderd niet als hij hier gereviewed wordt
    2 er zijn genoeg reviews geschreven. Ga die dan lezen.

De game is onder tussen al een hele tijd uit. Alle dingen zijn nu toch al wel bekend. Dus vanwaar het probleem? :confused:

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Kijk ik ben het helemaal met jullie eens dat ze soms veelste laat zijn met reviews, maar die gasten doen het ook voor hun lol. Maar hoe lang is pro evo wel niet uit!!! En weet je hoeveel sites er zijn met een review over pro. En anders lees je gewoon pro evo deel 1-7 op dit forum!!!

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Applaus van Don Juan _O_

16. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar hij mag toch wel om een review vragen? Ik snap ook wel dat ze niet 24/7 per dag achter de computer zitten. Maar als een hele goede game door de grootste Xbox site van Nederland na 3 maanden nog niet is gereviewd dan mag iemand daar best om vragen en een topic voor openen.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Voor zo ver ik weet was Marius er mee bezig, maar er zal wel wat tussen zijn gekomen. Ik bedoel als de review nog komt is dat mooi en als hij niet komt gaat de wereld ook niet onder. Xbw is ook niet de enigste site op het internet die reviews plaatsen en een game as ES4 heeft eigenlijk geen review nodig :)

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Marius is al een tijd erg druk en niet beschikbaar voor XBW werk, maar zal ongetwijfeld de review nog een keer schrijven, hoewel die dan inderdaad niet meer veel van nut zal zijn.

Het subforum komt er niet, daar is de userreview in V3 voor. Bij elke game kun je zelf een userreview toevoegen, ook wanneer wij over deze titel nog niet een review hebben geschreven.

19. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar er zijn al zo weining reviews online van dit spel..
    Dus ik vraag het gewoon en al best lang maar heb noot duidelijk antwoord gekregen..
    Ik heb de game maar vind het leuk om daar een review over te lezen.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind het altijd zo nutteloos. Je hébt de game, je weet dus hoe het speelt en hoe geweldig hij is. En dan nog moet je een review lezen. Oke, dat kan dan mischien..maar vraag dan niet 100x hier op het forum waar hij blijft. Ga naar www.tothegame.com of naar www.gamerankings.com, en zoek naar PES4. Daar staan alle reviews over dit spel verzameld. :)

Deel Deze Pagina