Hallo Xboxworld, Deze vraag is vast al eerder gesteld, zo ja neem me niet kwalijk, heb pas een Xbox in mijn bezit. Zo niet, kan ik mij dat bijna niet voorstellen en doe ik het bij deze: Waarom is er geen alfabetische lijst beschikbaar van alle games die ooit zijn gereviewd (en gepreviewd)? Kan dit niet worden toegevoegd? Een overzicht van de laatste reviews is leuk, maar voeg er aub een lijst op alfabetische volgorde bij. Alle sites die met games te maken hebben, hebben dit behalve XBW voor zover ik het zie. Als het er wel is kan het dan wat duidelijker worden aangegeven? Ik heb het nog niet kunnen vinden. Voor de rest, keep up the good work*) !!! Vurious (opzettelijk met een V gespeld 4yi)
ze staan nu op data van uitgave..dat is aan de ene kant makkelijker want een nieuw spel staat meteen bovenaaan..want als je bij Games kijkt staan ze toch al allemaal gerangschikt op alfabet duss...
Juist, en bij Games kun je gewoon de game aanklikken en zie je direct welke reviews of previews er beschikbaar zijn. Besides, het duurt niet meer lang voordat we V3 mogen verwachten...
Net als wereldvrede, gratis schone brandstof, een middel tegen verkoudheid, een intelligente Noordzee DJ, een leer-pil en eerlijke politici.