Reviews

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door jelle333, 21 mei 2003.

1. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat deze site nodig heeft is meer reviews... Waar blijven bijvoorbeeld The clone wars en RTCW? Of motogp 2(of is die nog niet uit?) En zijn jullie van plan enter the matrix nog te reviewen?

2. mischa

mischa Guest

de laatste tijd zijn er al veel meer reviews als een ijdje terug dus niet zo zeuren :+

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het al gemeld dat dit even stil heeft gelegen omdat Mirik op E3 zat en de review copies niet bij de reviewers kwamen (zover die er waren natuurlijk :+)

4. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een paar revieuws zouden wel relax zijn, maar ze kunnen niet alles te gelijk. Je kan ook gewoon een magazine kopen, zoals PU, of XBM ofzo.
    Maar als jullie ff tijd hebben, kom maar op met enter the matrix!_O_ *) :) _O_

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wij zijn ook maar met 'zo veel' personen en willen ook nog nieuws posten en andere artikelen schrijven.... maar we doen ons best, die komen er allemaal aan.

En nee, we hebben geen behoefte aan nieuwe crew, we zijn al met veelste veel, sommige van ons hebben gewoon niet altijd even veel tijd, of zin for that matter!

6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ aan de crew en wees blij met wat je hebt, krijgt....tis allemaal voor nix, remember that

7. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    maar The clone wars en ENter the matrix reviews kunnen we dus binnekort verwachten?

8. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Clone Wars, Yager, Batman, Xmen, RTCW, Matrix, Jurassic Parc, Dark Alliance, Tao Feng Street 2, Sims... Die games kun je in de loop van de komende weken verwachten.

9. Sneaker

Sneaker Aspirantgamer

Leuk Bevonden:
    0
    :thumpsup: :)

10. Koenjo89

Koenjo89 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind dat ze het goed doen .zoveel reviewers hebben ze niet het zou fijn zijn als er meer reviewers bijkomen ,want toch mis ik nog een anatal reviews...zoals timesplitters2 Sega soccerslam..en nog een paar maar kan er even niet opkomen.

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sommige games zoals Enter The matrix kwamen pas uit zodra de film uitkwam. zo konden reviewers niet aan de gang. je moet er ook opletten dat het even duurt voor je zo`n game krijgt opgestuurt hoor!

12. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
  13. jelle333

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx... Baldurs gate ook nog? Cool!

14. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Er is toch nog maar een paar daagjes deze dus niet zo zeuren geduld.

15. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind die revieuws van xbw echt zwaar goed, daarom is het idd jammer dat niet vaker en sneller revieuws komen maar begrijp goed dat hier gewoon t weinig tijd voor is

16. jelle333

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind ze allemaal idd ook van erg hoge kwalitiet. XBW is de reviewsource die ik het meest vertrouw. De enige review waar ik het absoluut NIET mee eens ben is die van morrowind:D

17. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    w0000t inderdaad, die van morrowind was niet echt de goede kant op gegaan. bijna alle reviews zijn hier van kwalitiet waar de PU u tegen kan zeggen

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben zelf bij vince geweest voor Morrowind, en die 5.5 is dus geheel terecht. Die game is gewoon mislukt als Poort. Het hapert aan alle kanten, dan kan de game nog zo mooi zijn maarja hij is gewoon mislukt als poort. Op de PC is ie vet cool, maarja ze konden het kennelijk niet goed op de Xbox.

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hmmm, maar hoe kan het dan dat Vincent in de Next level (gameshop waar hij werkt) lyrisch was over Morrowind?

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Misschien had ie het over de pc versie :confused: :eek:

Deel Deze Pagina