Reward Pack games

Discussie in 'Algemeen' gestart door alexbox, 26 apr 2002.

1. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier enig idee of dit de definitieve lijst met games is?

http://download.playmore.com/application/nl.doc

Het is nu immers 26 april... Of verwachten jullie dat 'ie in de loop van vandaag nog geupdate wordt? Hoop het in ieder geval wel, want ik zat stiekem te hopen op JSRF.

Oh well ]:-

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hier zijn al 9999999999999999999 treads/posts over, ja dit is de difinitieve lijst

3. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow... sorry. Niet gezien :mad: Da's dan mooi shit, want ik wou JSRF :'-(

4. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal niet, ze moeten het nog updaten op de microsoft site, het is nog maar net de 26ste

er staat ook:

Dat betekent dat je games als Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld of Dead or Alive 3 of allerlei andere geweldige games gratis kunt krijgen! Bezoek daarom deze site op 26 april opnieuw om de hele lijst van games te zien.

anders zou er wel staan dat het de definitieve was, en niet dat je de site nog eens moest bezoeken

dus de lijst wordt groter.

lezen is niet zo moeilijk

5. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik denk toch echtr dat dit officiele lijst is

6. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    zucht

lezen:

Bezoek daarom deze site op 26 april opnieuw om de hele lijst van games te zien.

en aangezien ze nog moeten wakker worden is dit niet definitief, anders stond er niet dat je terug moest komen op 26 april als het al 26 april is

mkkxvxkm

7. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb m net opgestuurd. En ik weet eigenlijk wel zeker dat dit de complete lijst is. Maar je krijgt 2 spellen gratis, dus dan kun je toch JSRF gewoon zelf kopen? Je wordt toch al verwend met die 2 games+controller

8. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou verwend, ze kunnen toch wel third party doen ik heb gisteravond moeten kiezen welke ik het meest leukste zou vinden van die games, als er goede games waren dan kon ik zo beslissen.

9. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niks mis met mijn ogen hoor :) Vind het gewoon raar, dat ze er gisteren 2 games bij hebben gezet, terwijl ze dan - als ze toch aan het updaten zijn - ook de rest er wel bij hadden kunnen plakken...

Bovendien IS het nu de 26e, en als ze roepen dat je de 26e terug moet komen voor een volledige lijst, is dat dus ook om 11 uur 's morgens. Dan moeten ze gewoon zorgen dat het in de loop van de 25e geupload wordt, zodat het inderdaad de 26e live is. Zo gaat dat nou eenmaal in de wondere wereld van content management :)

Ik vrees dat CyberLaui gelijk heeft.

Laatst bewerkt: 26 apr 2002
  10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vrees het ook. Nah, kiezen uit FF/NBA inside/Azurik/Bloodwake...... dat zuigt, die hoef ik allemaal niet echt. Ik neem wel twee x Azurik.:9
    Die ruil ik wel later met iemand ofsjow.
    Offeh...FF en Azurik. Pfff
    *Hoe bedoel je Xenior schijt in de bek van z'n gekregen paard*:+

11. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    NBA schijnt wel een toffe game te zijn.

azurik en bloodawake zijn de mindere.

fuzion frenzy is een erg toffe game voor met meerdere spelers. erg fun.

ik zou dan NBA en FF nemen als ik jou was.

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jah zal wel, moet je wel van houden alleen.:) Ik voetbal niet en zulk soort sportgames vind ik ook niks. Wordt toch FF en Azurik voor mij.
    Joah.

13. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    En toch, Azurik heeft wel een lange replat. En het ziet er mooi uit, En

14. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem zeker oddworld, voor de rest week t nog nie, FF, bloodwake, nba of azurik?

15. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    valt tegen, de complete lijst

16. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Jongens ik had het jullie toch gezegd dat de complete lijst niet veel 3rd party leveranciers zou hebben maar alleen maar microsoft games. Want dit is een actie van microsoft en niet van de 3rd part leveranciers dus je had dit kunnen verwachten ik had er zelfs op gerekend dat er geen enkele extra game zou bijkomen bij de vorige lijst maar toch nog 2. Ik ga denk ik voor PGC en de NBA games omdat het gewoon vet is om zon game met zn 4 en te spelen

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    MS zou praten met andere uitgevers, vandaar dat die hoop er was :)

Deel Deze Pagina