Reward pack met NBA inside drive >> Wie heeft het binnen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WiXX, 22 mei 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vraag me dus af of het licht aan nba dat ik nog niks heb gehoord want een vriend van mij 8 km verderop heeft zijn reward pack al gekregen met Halo enzo maar ik heb nog van niets gehoord. (die gast had hem trouwens voor 299 gekocht bij dixons op de 25ste)

2. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook NBA, nog helemaal niks gezien, gehoord of gespeeld...

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jezus man hier (over het reward pack) zijn nu al ?????? 5 ????? topics open.
    zet het gewoon in heb je je reward pack al ?!?!?!
    het idee is hget zelfde aleen jij wil NBA

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil helemaal niks maar de rest van de spellen zogen ook dus dan maar iets waar we met zn 4 en veel lol aan hebben.

En ik vroeg me gewoon af of het aan me NBA spel komt of omdat de post weer mijn brief zijn kwijtgeraakt.

En als je het zo een groot probleem vind dan klik je er toch niet op, of ben jij zo iemand die 44 uur per dag 12 dagen in de week achter zijn computer hangt en op alles klikt wat hij tegenkomt?

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Toch heeftie wel gelijk, zijn zat topics hierover. Ik zie deze topic ook niet meer langer worden, valt niks meer over te zeggen, je moet gewoon nog ff geduld hebben.
    Meeste mensen hebben hun pack nog niet gehad, of ze nou Munsj, Halo, DOA3 of NBA hebben besteld.
    Keej? Klagen in andere threads over het rewardpack aub. Dan help je ons dit forum een beetje overzichtelijk te houden.
    Bedankt:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina