Hmm ik heb hem eindelijk net ontvangen, 6 mei op de bus gedaan, alleen ipv fuzion frenzy zit er DOA3 bij, nu is dat normaal gesproken niet zo heel erg, alleen ik heb het spel al pfff hoe los ik dit op, kan ik gewoon fedex bellen of ms oid?
ach wat doe je moeilijk loop naar de winkel en ruil dat spel tegen fusion frenzy omdat die goedkoper is]:- wees blij dat je het hebt gekrege man beter dan niks
yep heb hem net binnen. inplaats van doa3 heb ik rsc. maar ja ,het is maar een krijgertje. ruil hem wel of zo. halo heb ik in ieder geval.
Bij mij was het wel goed.. DOA 3 & RSC, die had ik ook gevraagd.. DOA 3 is echt lachen in multiplay..
bellen heeft denk ik geen zin hoor... dan lullen ze zich er toch wel omheen..doen ze ook bij de mensen die geen rewart pack hebben... IK heb trouwens wel die goede spellen
Oke ik post dit maar even hier in een reward pack topic aangezien het hier over gaat, alleen niet hetzelfde onderwerp als de topic, Ik heb dus mijn reward pack een paar weken geleden gekregen en nu net kreeg ik een mailtje binnen waar op staat: blabla zou dit betekenen dat ik er 2 krijg? Geen problemen mee hoor Of zijn ze gewoon weer es laat...iemand anders al gehad?
Ze willen idd nog wel eens laat zijn. Toen ik mijn xbox al lang en breed terug had gekregen van de reparatie kreeg ik een week later pas een mailtje dat hij onderweg was naar mij. Heb vorige week mijn rewardpack gehad, dus verwacht deze week wel een mailtje dattie onderweg is naar mij
Ik kreeg ook een bevestiging van verzending een paar dagen nadat ik mn RP ontvangen had... Je doet er niets aan, he? :{
Vandaag binnen gekregen, zou verkopen aan vriend. Helaas ipv DOA3 heb ik Abe & Munch gekregen...argh...die heb ik zelf al verkocht en hij hoeft hem niet. Ik net bellen, krijg waarschijnlijk gewoon DOA3 zonder Abe terug te hoeven geven. Duurt tijdje eer ik dat weet dus weet het niet zeker, vrouw die ik sprak zei dat. Dat zou wel appie wezen, gratis is gratis. Kortom...fout gegaan? Bellen! Je weet nooit.
Das geluk!! Weet je wat? IK ga ook zeggen dat die fout is en zeggen dat ik Rallisport challenge wil zodat ik ook nog een gratis gamepie krijg . O nee, das asociaal en da ben ik niet dus dat doe ik ook nniey!
Is ook afwachten. Als het niet zo blijkt te zijn sta je goed voor schut, je moet dan je spel afstaan om te ruilen... Ze tjekken in pc wat je had besteld, bij hun stond het wel goed in pc, prutsers.