Ik weet dat er nog veel mensen met deze vraag zitten (incl. ikke) Er zal vast en zeker al veel over gesproken zijn op het forum maar ik kwam niet veel verder met de zoekfunctie...... Heeft 1 van jullie al suc6 gehad met het eventueel krijgen van andere games dan degene op de lijst? ik heb ze namelijk allemaal al.... Is het eigenlijk wel mogelijk om andere games te krijgen, zo ja, hoe? Alsjeblieft willen jullie het nog 1 keer uitleggen, dit zal dan meteen de laatste keer zijn omdat dit dan de 1e echt duidelijke topic hierover is.... Jullie zullen velen hiermee helpen! btw; ik zou heel graag bijv. thps3 erbij kunnen kiezen.
is tony hawk niet ea misschien? en ja, ik wil nog dat formuliertje opsturen, ik weet het ik ben laat, maar ik d8 dat er misschien nog spellen bij zouden komen. Ik kies nu denk ik de combinatie fuzion frenzie - pgr OF fuzion frenzie - nba inside drive 2002 (kben niet eens echt een basketbalkenner.....) nog ff een vraagje; is dat nba spel ook goed te spelen als je je nog nooit echt met basketbal hebt bezig gehouden?