Hoi allemaal! Ik was erg benieuwd wie al z'n Reward Pack binnen heeft en dat heeft aangevraagd vanaf 26 april ! Want...ik heb namelijk nog niets gekregen of gehoord en wil gewoon geen 28 dagen wachten Misschien ff wat telepatische krachten inschakelen door mn kop tegen de muur te stoten ]:-
Ik heb em 22 april opgestuurd (zonder bon) en heb nog niks binnen. Ze zeiden niet voor niks 28 dagen na ontvangst van je formulier, dus ik wacht t gewoon nog af. Mocht t over 2 weken nog niet binnen zijn dan stuur ik dat nieuwe formulier + kopie bon nog ff op. Ik las laatst overigens een heel goed argument waarom microsoft dit doet (2 spellen + kont-roller geven) en dat was dat ze hierdoor op redelijk goedkope wijze klantinformatie krijgen wat ze weer kunnen gebruiken voor analyses/prognoses en doorverkoop aan 3e partijen.
Laat ik nou iemand zijn die ongewenste post altijd blijft terugsturen a la RETOUR AFZENDER om de ander op kosten te jagen En dat zou iedereen moeten doen *TIP VAN HET JAAR* Wel ff kijken of er iets leuks inzit en dat gewoon weer dichtplakken trouwens
je kon aangeven of ms of 3e partijen contact met je mochten opnemen, ik heb NEE gedaan maar zijn zat mensen die dat geen probleem vinden. Tel uit je winst
Er zijn n boel mensen die hem al hebben ontvangen, maar niet veel, ga dan dus zometeen ook niet bij ons zeiken als je reward pack niet op tijd is
Mensen wat lopen jullie allemaal weer te zeike! wees blij dat je nog iets krijgt, je kon ook helemaal nixx krijgen. Nu krijg je tenmiste nog iets, maakt het wat uit dat je iets langer moet wachten. Je word wel beloond met 2 gamezz en een controller. Welke gamezz hebbe jullie gevraagd!? Ikke amped en Munch. They Rulzz
ik zit op pgr en azurik te wachten de release date voor azurik is 17 mei maar je rewardpack met azurik hoeft niet persee na de 17e te komen dan krijg je m gewoon eerder dan ie in de winkels verkrijgbaar is. dat is me verteld toen ik support belde
Ik heb Halo en Munch's Oddessy genoteerd, vriend van mij heeft Death or Alive 3 en Project Gotham Racing van de lijst. F12002, Star Wars Obiwan en Fuzion Frenzy (4spelers TOP!) hebben we inmiddels.
met zn 4en is Fuzion Frenzy ook ERG leuk, vooral als je je xbox op een goede stereo installatie hebt staan (dobly surround/digital). Er zitten een aantal mini games in die heel koel zijn (sumo onderandere voor de kenners) Project Gotham heb ik laatst gehuurd, met de Nosliw cheat ff met alle wagens gereden. HEEL gaaf spel (zeker goede keus)
26 april opgestuurd nog niks binnen wat lullen jullie over dat als je NEE invult bij MS 2rd party "of weet ik veel" may contact you, dat je garantie dan zou vervallen?