Reward pack?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Croman, 20 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Dag leute, Ik hen mijn X-BOX vrij vroeg gehaald en ik heb gewoon recht op een reward pack, maar na ongeveer 10 mailtjes, 10 brieven en 15 telefoontjes heb ik nog steeds niks. Is dit gewoon een dikke fout van M$ of lopen ze me gewoon hard te naaien. Ik hoop dat iemand tips of iets dergelijks heeft.

THNX

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    De reward actie liep tot iets van juli vorig jaar.. dus als je daarna pas de gegevens voor dat reward pack heb ingestuurd ben je dus te laat geweest en ik denk dat dan de kans klein is dat je nog een pack krijgt

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je nu nog om een rewardpack komt vragen, ben je wel erg laat..... zoals Nemesis al zei, je moest voor een bepaalde datum in juli claimen dat je recht had op een Reward Pack. En het is nu toch echt allang geen juli meer :p

Wanneer heb je je Xbox gekocht, als ik vragen mag?

NIW, ik ben bang dat je flink buiten de boot valt.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Trouwens, wat doet deze thread in Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen?

>> Move naar Xbox hardware / general Xbox.

5. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die gegevens gelijk ingestuurd toen die actie begon dus ruim voor juli... ik heb mn box in april gekocht... Dus wordt ik gewoongenaaid door M$. Het is trouwens ook niet al te beste reclame. Ik heb alles opgestuurd zoals het moest. Maar ja, dat maakt blijkbaar niet uit...

Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  6. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    heb je het aangetekend verstuurd?

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Je bent er wel ERG laat mee.

8. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat niet. Of is het tegenwoordig al zo erg dat ik en Microsoft en TNT post al niet meer kan vertrouwen. Ik weet dat ik erg laat ben, maar ik ging er van uit dat ik het pakket nog wel zou krijgen. Bij die hulplijn zeiden ze ook dat het erg lang kon duren. Dus ik heb netjes gewacht...

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Idd, je had er beter gelijk achteraan kunnen gaan, dan er nu - ruim driekwart jaar later - opeens over te beginnen.

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    idd

Daar gaat microft nu echt niet meer achter aan ofzo 15 telefoontjes dan moeten ze toch wel gezegd hebben dat je er 1 kreeg of niet en anders bel je nog 1 keeer en vraag je of je NU NOG In aanmerking komt voor zown reward pack

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Kan je bewijzen dat je de gegevens voor juli heb opgestuurd?
    Als je dat niet kan wordt het lastig denk ik.

Wat je eventueel nog kan proberen is een brief sturen naar microsoft daar de situatie in uitleggen... kopie van de bon van je xbox er weer bij. En duidelijk vertellen dat je de spullen op had gestuurd voordat hun actie eindigde.. En aangetekend versturen.. Of het helpt weet ik niet maar je kan het allicht proberen.

12. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me voorgenomen om het nog een keer te proberen. Ik zal alles nog een keer nakijken. Ik heb zelfs al een brief naar de Consumentengids gestuurd maar dat schiet ook niet echt op.

Het is trouwens ook echt niet zo dat ik er nu pas weer achteraan ga, daar ben ik al vanaf september mee bezig.

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Wat mensen al niet doen voor spellen die allang in de platinum collectie zitten of een controller. Volgens mij ga je door die stres al iets van 3 jaar eerder dood :D gewoon chill doen en bellen en vragen naar een nederlandse dude.

14. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel chill, maar zeg nou zelf. Het is toch gewoon lullig wat ze bij M$ geflikt hebben. Ze komen gewoon elke keer met een andere slappe lulsmoes en dat slaat gewoon nergens op.

Is hier niet toevallig iemand met connecties bij Microsoft ofzo ;)

15. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    ja, ik ken bill goed, zal ik ff een goed woordje voor je doen?

16. xxinsanexx

xxinsanexx I Hate Jimmy Page!

Leuk Bevonden:
    0
    wat zat er in zo'n reward pack dan? als er niet veel boeiends in zit, wat maakt het dan uit? :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina