ik heb hem ook nog niet ontvangen. wel even gisteren met ms support gebeld, ik stond al wel in de database. maar ik moest het nog maar even afwachten tot aankomende week. ze zeiden dat het al wel verstuurd was dus. ff afwachten maar weer helaas]:-
idd post reply en new topic zit er dicht bij elkaar wouter kun je die thread van me sticky maken met alle info van mensen over de status van dat reward pack?
tegen mij hadden ze gezegd dat het rond de 25e zou komen. nou heb dus shit gehad[bummer]. ik ben me daar toch een partij vertiefd. 3 dagen geleden mijn enigste game verkocht,en geen blad met demo te vinden hier in de omstreken. in 1 woord klote gewoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mmrallysport challenge. mooi spel hoor,maar ik ben gewoon geen race fan. en waarom ik me dat spel aan mijn reet heb laten lullen weet ik nog niet. ik heb echt niks nu,ik weet geen raad met me eigen. bruna geweest .ako.not 1 demo in sight. ben gewoon fucked.
26 april verstuurd met postzegel en al maar heb nog steeds geen bericht in welk vorm dan ook ontvangen. weet iemand hun e-mail adres. ik wil graag effe een mailtje sturen. begin er steeds minder vertrouwen in te krijgen.