Reward Pack Lees belangrijk! Hoi, Ik had gister effe gebeld naaar microsoft om te vragen hoe lang het nog duurd voor dat ik mijn pack kreeg nou effe serial number zeggen dus gedaan en toen zeiden ze dat er een week geleden een fedex busje in mijn staart stond maar dan zonder huisnummer toen zei die engelsen man dat het hun schuld was wat ik had gewoon op het formulier gezet mijn huisnummer toen moest ik weer effe mijn huisnummer geven en toern zij hij binnen 7 dagen is je package er. En de volgende dag staat er een fedex busje voor de deur maar 1 dag wachten echt *****ing snel. GOOD JOB MICROSOFT/FEDEX ZONDER FEDEX KWAM IE ER NIET
ja maar deze topic is bedoeld om te bellen naar MS mijn huisnummer hadden ze niet dus was ie mischien nooit aangekomen dudes
oke hijs is blij, ik vond het ook kei vetttt maar hier zijn nu al 100-000000 topics over KIJK EVEN EERST OF ER AL EEN IS OOK AL BEN JE N00B
LOL Volgens mij heeft iedereen in Nederland die die reward pack gekregen heeft nu wel een aparte threat hier...
Sue me, t is pas kwart over 11 en gisteren heb ik tot 7 uur gedeathmatched (halo). T is een wonder dat ik op mijn werk ben en een beetje flashfilmpjes in mekaar gaan brassen zonder te slapen op het toetsenbord. (maar ja: dat heb je zelf in de hand!) Mzzl!