Rewardpack frenzy. MUHAHA :D

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door alexbox, 22 okt 2002.

1. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Microsoft is ècht niet te volgen! Een poosje terug mailde ik ze dat ik na 5 maanden nogsteeds geen rewardpack had ontvangen. Paar dagen later volgde er een mailtje dat het pakketje zojuist was verstuurd. Dus die onving ik de dag erna, maar wat blijkt nou: zat er alleen een controller in.
    Dus ik mail ze weer, beetje pissed: "Moet ik eerst 5 maanden wachten en dan verprutsen jullie het nog!". De mail bleef onbeantwoord, maar een week of twee later lag er wel weer een pakketje voor me. Dus ik dacht: "Hé, dat zijn vast die games." Maak het pakketje open, en guess what? 2 games... EN nog een controller. Yay :)
    En vandaag kwam ik op m'n werk aan na gisteren de middag vrij te hebben genomen... Ligt er een FedEx pakketje te wachten op m'n bureau. Nieuwsgierig maak ik 'm open, en barst uit in lachen: weer 2 games (waarvan 1 die ik nog niet had).

Petje af voor de .NET-connected administratie software :p

P.S. Nog iemand die Oddworld wil ruilen tegen een andere game? (ik heb 'm nu dubbel, nieuw in plastic)

2. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tja wat moet ik hier nou van vinden, domme fout en jij heb geluk

3. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
  4. SnAw

SnAw Still a few days...

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah lukt dat aanvragen van reward packs nu nog?!? Dacht dat het tot juli ofzo kon :) Maar wel grappig dat je door een fout van MS voor zoveel geld aan games en controllers krijgt!

5. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik maar eens ga zeiken dat ik m'n reward pack nog niet ontvangen heb ;)

6. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die van mij aangevraagd toen je dr nog geen kassabon voor nodig had (toen kon het nog volledig via email) en ik heb nooit wat ontvangen..dus ik gooide het er maar op dat het kwam omdat ik geen bon had verstuurd..
    ff kijken of ik die mail nog heb bewaard...probeer ik het ook ff :D

7. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    wel dom hoor dat je toen niet ff gebeld had dan had je nu 2 gratis games en een controller

8. afraidtech

afraidtech whatever

Leuk Bevonden:
    0
    grrr oplichter ga je moeder pesten....

9. SnAw

SnAw Still a few days...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo hij kreeg ze door een fout van MS. Wat had jij gedaan dan? Terugsturen zeker...:)

10. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, nou eerlijk gezegd zou ik ze wel mailen als er een email adres bij stond. Maar er zit niks bij, alleen een naam, adres en telefoonnummer in Engeland.

En ik ga geen dure telefoonkosten betalen om HUN fouten op te lossen. Bovendien vind ik het wel leuk, gesponsord gamen ;)

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook al een paar maanden op een game, ze hadden mij een verkeerde gegeven...bwhahaahhaa, kzal weer 's gaan klagen idd. Was het eig. beetje vergeten.

Deel Deze Pagina