Rich Like Cream

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 7 jun 2007.

  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  2. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit Raymster er niet in?
     
  3. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heet je? Misschien ken ik je. Ik woon namelijk in Westmaas.
     
  4. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heet Anton de Waard, misschien ken jij Bob Niessing dan? of Daisy Lamers? Wonen ook allebei daar.

    @ airwave, laat maar ik zie dat jullie net ramses hebben "vervangen".
     
  5. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Beter dan, maar hoe heet het oude team van MasterSpy en MaestRooo waarmee ze RDK League wonnen? Of is dat Rich Like Cream?
     
  6. Candyman

    Candyman Guest

    Dat waren ik en iNi Luki met CrT, dat was een team met Forreal en Sychokid. Goede keus om Raymster te laten droppen LG is zeker de king. _O_

    BTW geen kwaat woord over Raymster.
     
  7. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Masterspy zat in L2k, maestrooo heeft daar nooit ingezeten. L2k werd toen tweede achter het engelse team van La1, Lethal, Ruffel en Dreadnoob. Er deden in totaal wel 40 eu teams mee denk ik.
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    lol kwaad met een t :9

    Ramses was gwoon hele tijd een bitch en zorgde voor een negatieve sfeer.
    LG sprong er gelijk boven op en joinde ons team. Zal ons goed doen vooral als hij weer niveau van eerst terug krijgt. Ons team is erg agressief, dus metz als we gaan scrimmen, wees voorbereid :b:
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben nog geen toernooien gedaan. Maar we verslaan op reguliere bases veel goeie en bekende Europese teams (niet dat dat veel voorstelt maar goed)
     
  10. Candyman

    Candyman Guest

    Denk dat je twee dingen door elkaar gehaald :) We hebben samen met CrT ook nog eens een RDKL gespeeld met gratis inschrijven (laatste tournooi van RDKL). Ik geloof dat we La1 toen eruit hebben gekicked.

    Toch had ik nog voordat jullie met Twilight gingen teamen jij ik kamachi en sand samen gezien.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  11. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ervoor nog
     
  12. Candyman

    Candyman Guest

    Kan ik me nog wel herinneren, ik vaagjes herinnen dat jullie hebben geroepen dat ze jullie hadden gestandbyed.

    Trouwens als we met jullie gaan scrimmen doen we dat vooral om op elkaar in te spelen en elkaars speel stijl te leren kennen etc etc etc. Denk eerlijk gezegd dat vooral de eerste weken wat billenkoek zullen ontvangen terug op Halo 2.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2007
  13. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Stonden toen voor, toen leavde er 1 van de tegenstanders. Ze zeiden toen dat we ze gestandbyed hadden oftewel rematch en toen wonnen ze......
     
  14. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken ik niet, jij misschien Richard van de Boogaard (rvdb), Wouter Erlings (Gam3rNL), daar speelde ik vaak voor de lol mee.
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    toeval? :9

    En over scrimmen, als we maar scrimmen, dan hoor je me niet klagen ;)

    We moeten meer H2 buddys hierheen halen :b:
     
  16. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Gam3r NL, komt me wel bekend voor, als gamertag. Die ander niet.
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    niet offtopic, anders word dit topic ookal dicht gemaakt... ^__________________^
     
  18. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok

    Alleen beetje jammer van Lars dat hij niet duidelijk laat weten dat hij weggaat van L2k. We zijn natuurlijk nu inactief, maar ik heb hem nog niet zo heel lang gesproken over L2k en toen zei hij dat hij zou blijven. Erg duidelijk is dit allemaal voor mij niet want het lijkt me nu net alsof hij permanent in RLC blijft. Misschien weet jij meer Airwave?

    L2k is nu nog
    -(IK)Dutch DoN Elite
    -NeMoMeMeliorest
    -IBrokenhunterI
    -Towel NL
    -Niels7killer

    Ben benieuwd hoe dit allemaal zal gaan.

    (Donorclan?)
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal nooit onderworpen worden. :9
    Ik weet niet hoe het zit met lars en L2k, ik zou het maar vrage als ik jou was. NU zit hij bij ons iedergeval...
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Haal die NL maar weg, dat komt zo geek over:D. Maargoed ik denk dat je teams en games een beetje gescheiden moet houden. Wie weet komt Lars terug in L2k met Halo3 of gaat hij de ballen van Shinato likken:). Maar nu in RLC is gewoon meer dan logisch omdat RLC enigste goeie team in NL is, en hij is altijd in voor een team.

    Ramses vond ik maar een klootviool. 1 op 1 bakt hij er niks van, maar wordt altijd gered door airwave of kamachi waardoor hij nog stoer praat8). Zn stem is ook kut, en nu heeft ie gelukkig niemeer zoveel arrogantie. Dan zien we tenminste wat ie echt waard is...

    Ohja en met shadownrun moet je mij in het team nemen gek. Ik ben die prof daarin waar iedereen heeft over heeft!

    _0/
     

Deel Deze Pagina