Ik heb Richard Burns Rally voor de PS2 (is hetzelfde als voor de Xbox) en op de achterkant staat dat er 'helikopter reddingsactie's' zijn. Ik heb me auto al een paar keer kapot laten gaan, om zo'n filmpje te krijgen, maar ik krijg telkens het 'andere' filmpje. (van mannetjes die je auto op de baan helpen) Weet iemand hoe ik zo'n reddingsactie met de helikopter kan krijgen???
Niet dus, is mij ook nog nooit overkomen, en geloof me die auto heeft als wel eens in de prak gelegen!
Dombo's!!! _0/ Je moet het niveau op Champion zetten en als je dan tegen een bijstander aan rijdt krijg je een filmpje met die helikopter. Het is namelijk een Traumahelikopter
, Ik weet het al (tijdens het schrijven) Ik had idd Champion een kamioenschap, maar ik geloof dat ik schade op Realistic had staan. That makes sense, realistische schade Als dit het ook niet is, dan weet ik het ook niet meer.
Dan weet ik het echt niet meer. Ik ging weer es een kampioenschap doen, en ik koss Champion. Ik geloof dat ik schade op Realistic had (normaal doe ik Safe) en toen schoof ik bij GBR bij een K-bocht eraf i.v.m. de regen tegen van de mannetjes in zo'n geel pak en toen kwam dus dat filmpje.