ik zag dat dit spel al uit is en ik vroeg me af of iemand 'm al gespeeld heeft. Wat zijn je ervaringen en hoe verhoud ie zich tot colin mcrea??
Ik dacht dat hij pas de 9e uit kwam?? De NL xbox mag vond hem redelijk. Heeeeeeel erg simulatie, zeer moeilijk en grafisch wat te kort schieten door haperingen.
Wat Sen zegt klopt volgens mij. Voorzover ik weet is dit spel nog niet uit, dus kan niemand nog zijn of haar ervaringen hier voor je op papier zetten.
mij lijkt best wel een toffe game.maar ik wacht eerst nog een paar reviews af.Weet iemad eigenlijk of er een live functie inkomt?
Ik zit nog altijd te twijfelen tussen colin of richard. Ik denk dat ik wacht totdat colin er ook is en dan een van de twee kies. Van colin weet ik dat ie goed is en ik kan voorlopig nog wel vooruit met deeltje 4. Maar veel positieve reviews over richard kunnen nog altijd de beslissing maken, ben benieuwd
In xboxmagazine staat er dat er scoreboards in dit spel aanwezig zijn, doch is er geen live balkje aanwezig op de cover van het spel. Kan er iemand bevestigen of er nu scoreboards al dan niet aanwezig zijn in het spel?
Hmmm, heb hem ff gespeeld op me werk, kregen hem vanmorge binnen. Het Simulatie gehalte is hoog, erg hoog, TE hoog in mijn mening, ik denk zelfs voor Colin fans. Het uiterlijk van de game is naar mijn mening niet van deze tijd, meer van 2 jaar geleden, het spel had veel beter uit kunnen zien dan dat ut nu doet, jammer. Mijn overall mening van deze game is dat de game aardig is voor extreem realistisch ingestelde rally fans maar Colin & RalliSport Challenge steken torenhoog boven deze game uit....
Jammer, had veel verwacht van deze game, maar als nieuwkomer in de reeks rally-titels zullen ze ongetwijfeld met een beter (goed) vervolg komen. Dat wordt dus nog eventjes Collin 4 spelen.
Inderdaad, vooral de graphics en gameplay staan me echt helenmaal niet aan, een middelmatig realistische game kan geen kwaad maar RB-Rally is belachelijk, voor een game :-/