Klinkt veelbelovend voor arcade racer fans. Niet echt een titel voor mij dit. Plaatjes zien er goed uit, maar het zijn waarschijnlijk renders? /EDIT; Die auto is zeker weten gebasseerd op een Ferrari
R: Racing was slecht en Rigde Racer 4 was ook niet al te best, ik heb ook niet echt vertrouwen in de serie omdat er veel betere racers zijn als PGR3.
Was R:Racing echt zo slecht? Het word wel altijd afgekraakt, was en ben opzich wel beniewt hoe die is, is toch een semi-sim-racer?
RR6 mensen Lijkt me wel een vette game, heb de eerste op de PS1 nog gespeeld, beviel me goed. Geen must-buy in eerste instantie, maar wel eentje op me wishlist.
R: Racing was matig. De wagens gingen langzaam, er was dus niet echt sprake van een snelheidsgevoel. Ze dachten dat als wagens langzaam zouden gaan dat het dan een sim zou zijn.. of iets dergelijks. Het zag er ook niet mooi uit.. ik bedoel, het waren graphics die leken op de eerste spellen op de PS2. Ook hoorde ik dat het geluid soms niet in orde was. Dus ze hadden het geluid van een racewagen van te ver opgenomen. Zelf heb ik de demo gespeeld en het viel me wel tegen. PGR 2 en RSC 2 waren IMO betere racetitels.
Demo's zijn nooit helemaal goed hè maar R:racing is idd niet echt goed te noemen. Heb em ooit es uitgebreid geleend van iemand, en vond er niet veel aan. Wat jij al zegt, PGR2, en RSC2 ( ) waren veel beter. RR6 gaat PGR3 ook niet verslaan, dat kan ik je op een briefje geven
Ingame filmpje zonder geluid KLIK Vind het er aardig uitzien, hoewel ik niet echt gek ben op RidgeRacer.
Dat ziet der zeker goed uit, kijk is alleen al na de omgeving . Windmolens, gebouwen alles ziet der zo gelikt uit. Hoe zou dat worden met PGR 3
Ziet er zeker goed uit. Ridge Racer is niet mijn ding, met dat slippend door de bochten gaan. Snap ook niet wat pacman in het beeld doet, op de psp versie had je zoiets af en toe ook.
Same here, vond dat door de bochten gaan er ook niet echt relaxt uitzien. En dat pacman vond ik ook maar een vage bedoeling, voor de rest ziet het er kleurrijk uit soort van Out Run, vooral dat stukje bij zo'n brug waar je dat lichtblauwe water ziet erg mooi.
Zo goed ziet het er niet uit volgens mij. Asfalt ziet er goed uit ja, maar de omgevingen zijn kaal en die gebouwen niet echt gedetailleerd. PGR3 all the way baby
Kritische reacties? Ik niet begrijp? Damn, net dat filmpje gezien. Het ziet er zo bruut, scherp en snel uit! Misschien ook maar halen? *)
Kwam net toevallig langs een artikel die niet echt veel goeds voorspeld. Het lijkt te veel op een directe poort. Afijn lees zelf maar: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=60935