Ridge Racer 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door MAX3400, 28 mei 2006.

1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Help, ik zit enigszins vast in RR6. Nee, laat ik het anders zeggen; het spel is niet helemaal netjes bezig. En ik zal ook uitleggen waarom maar voordat ik dat doe zal ik even aangeven waar ik ben in het spel zodat kenners misschien een tip hebben.

Special Route 17, 18, 32 - 38
    Masters Route 10 - 17

Goed, ik probeer nu dus constant om Special 17 of 32 te rijden alsmede Masters 10. In alle gevallen finish ik de eerste race op 0.5s ofzo van de winnaar. Heel vervelend, dus dan zou je denken dat je beter moet rijden. Zo gezegd, zo gedaan en de volgende keer kom ik welgeteld 1.2s (totaal) sneller aan de finish dan vorige race. En wat schetst mijn verbazing, nog niet gewonnen. Nog beter rijden, nog een paar tienden eraf en dan nog steeds niet winnen.

Goed, mijn vraag dus: kan iemand me een tip geven wat ik eraan kan doen om dus wel te winnen? Ik vind het erg vervelend dat het spel zo reageert op driving-skills, maar met nog maar een tiental races te rijden, is het ook zonde om het niet af te maken.

2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    die 3 extra boost's aanzetten, voordat je de race begint?, je voordeel halen uit de tegenstander die van achter tegen je aanrijdt?

3. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zover was ik inderdaad al... Daarbij zorg ik ervoor dat zodra mijn tegenstand boost, ik dat ook kan doen. Maar net heb ik me weer vreselijk zitten ergeren; 4 seconden sneller gereden dan ever before en nog verliezen... :mad: :mad: :mad:

4. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Jep, Ik vind Ridge racer persoonlijk echt een rotspel, ik heb hem nu te ruil met Farcry predator:D Al kijk je naar burnout revenge is dat 10 x zo beter.
    En ja, als je eenmaal op het ik ga me ergeren punt zit van het spel. Kan je hem beter op marktplaats zetten :9

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    In het begin langzaam/relaxed rijden en dan het laatste rondje vol gas:+

Althans, dat werkt bij mij wel bij games die kijken naar je eigen skills.

6. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra ik 'm uit heb gespeeld gaat 'ie ook de verkoop/ruil in.

Ja, dat kan ongeveer wel kloppen, zo heb ik eerdere races wel gewonnen. Maar de laatste circuits hebben aan het eind een paar hele slechte bochten en als je daar Full Nitrous doorheen stiert, verlies je meer snelheid door slippen dan dat de ander heeft zonder Nitrous...

Ach, vanavond nog maar eens goed gaan zitten voor hopelijk 1 of 2 wins erbij.

7. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    :mad: *snotverdroppie* :mad:

Ben nu eindelijk bij de Master Races gekomen, maar daar valt echt niet tegenop te rijden...

Iemand?? Die het spel uitgespeeld heeft?? Enige tips?? _O_ _O_ _O_

Deel Deze Pagina