[PS4] Ridge Racer 7

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 18 feb 2007.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Een Ridge Racer game bij de launch van een nieuwe Sony console is eigenlijk een must en een standaard geworden. Ook bij de aankomende PS3 launch ontbreekt Namco's snelle arcade racer niet!

Info over de game

Ontwikkelaar: Namco Bandai
    Uitgever: SCEE
    Genre: Arcade Racer
    Online: 14 man
    Release: 23 maart 2007

Continuing its illustrious history, Ridge Racer® 7 returns as a title on the PLAYSTATION®3 platform. Drift around corners at speeds over 160 mph taking the lead as Ridge Racer 7 brings gamers a driving experience unlike any other. With a new platform comes new territory as RR7 promises to reinvent itself, allowing players to choose from 40 different machines and over 20 courses. With reversed courses, the total grows to over 40, most in the series ever! Players can further enjoy the drift racing experience by taking part in the new customization mode, opening up the experience with up to 375,000 visual customization and 7,150 tunable combinations. With full support of Sony’s new network service, Ridge Racer fans have an entirely new world to explore and drift through!

Boxart

Screenshots

Filmpjes

Klik hier voor filmpjes van Ridge Racer 7.

Website

Sony webpage Ridge Racer 7

Ik ga deze game zeker in de toekomst halen!

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    haha rr7.
    blijft een van mijn favo games allertijden hehe.
    deze game zul je me dagelijks zien spelen op de ps3 zowel online als offline met mijn broer. doet er mij aan denken dat ik nog mijn kabels en extra controller moet bestellen.

majah rr7 is denk ik ook samen met vf5 de enigste games in 1080p

Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hier een kleine preview;

Lekker driften
    De gameplay van RR zal bij iedereen wel bekend zijn. Je scheurt en drift met je wagen over het parcours en de nadruk ligt op het unlocken van de nieuwe parkoersen en nieuwe vette wagens. Deze basisprincipes zal je natuurlijk ook terug vinden bij RR7. Maar dit is niet het enige wat RR7 ons te bieden heeft. Er zijn zo’n twintig nieuwe tracks beschikbaar die de PS3 zullen testen of het een ‘new generation console’ genoemd mag worden. De screenshots van de tracks zien er veel belovend uit (1080p). Er is zeker gelet op detail. De snelheid van deze game is veelbelovend en zal ook een goede processor nodig hebben.

Tunen en personaliseren
    Het competitieve racen, blijft de hoofdmoot in RR7. In de GP mode kun je nieuwe wagens unlocken. Dit lijkt niets nieuws, maar wat je met je nieuwe wagens kan doen is een grote verandering volgens Namco Bandai. Je kunt namelijk jouw eigen wagens aanpassen op verschillende fronten. Het uiterlijk van je wagen kan je pimpen, je engine versterken en je boost verhogen. Volgens de producent zijn er meer dan 300.000 verschillende zelfgemaakte gepimpte wagens. Succes dan maar! Op de screenshots en de demo’s lijken de wagens dan ook gemaakt om mee te gaan racen. Voor vele is het een droom om één van deze wagens te bezitten. Wake up!!

Grip of speed
    Er zullen vele wagens zijn om te unlocken. Deze wagens zijn verdeeld in verschillende categorieën. Twee uiterste daarin zijn de dynamic en de mild bolides. Een ‘Dynamic’ kan bijvoorbeeld goed driften maar heeft weinig grip. Een ‘mild’ is echter makkelijker te besturen maar je levert er snelheid voor in. Het verschil zit dan ook in bruutweg racen of oerdegelijk en berekenend racen.

Gebruik je tegenstander
    Ook een verandering wat het racen betreft, zijn de ‘slipstream’ mogelijkheden. Je wordt door de voorste wagen aangezogen zodat je snelheid een moment vergroot. Je hoeft niet opnieuw je natuurkunde boeken op te zoeken om dit te begrijpen want, dit gaat gelukkig vanzelf. Je kunt je namelijk strategisch achter je tegenstander verschuilen en hem op het juiste moment voorbij scheuren. Hierdoor kan je ook meer de ergernis proeven van je tegenstander als je met een mindere snelle wagen voorbij racet.

Snel over het net
    Het online spelen tegen tegenstanders over de hele wereld zal een belangrijk onderdeel worden voor het succes van de game. Je kunt met veertien man te gelijk racen en de kans zal klein zijn dat jij dezelfde wagen zal hebben als je tegenstanders. Geheel nieuw is dat spelers van RR7 die hun PS3 aangesloten hebben op het Internet, profiteren van online-ready features, zoals tips en berichten vanuit de developer. De echte Ridge Racer fan zal dan ook blij zijn met alle nieuws en tips die hij krijgt . Je moet immers op de hoogte blijven als RR fan. Ook een leuke online feature is dat je gepimpte wagens op het net kan plaatsen om aan jaloerse RR7 spelers over de gehele wereld te showen. Je RR7 scores kan je natuurlijk ook online registreren om te zien of je nog een ‘rookie’ bent of een echte ‘Ridge Racer’.
    http://www.gamevillage.nl/showthread.php?t=161245

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik RR6 op de 360 al kapot heb gespeeld... deze lijkt niet superveel toe te voegen, nietwaar? wat extra tracks en auto's plus meer mogelijkheden zoals customization, maar verder een soort van RR6 extension, of zit ik er nou compleet naast?

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    neen denk ook dat het zo is maar tog. zal het kapot spelen hehe.
    wat ik wel wil weten is of deze game nu online kan of niet want ik lees dat het niet gaat met de ps3 versie...

Laatst bewerkt: 18 feb 2007
  6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Lees het volgende over de online mode van RR7 in de review van IGN:

7. JeePee

JeePee Guest

Ik vind dit een van de stomste spellen ooit. Ik heb het een tijdje terug een keer bij een vriend gespeeld... je hoeft werkelijk geen één keer de rem te gebruiken. Echt helemaal nooit. Even een fractie van een seconden van je gas af en volgas de bocht door. Ik vind niet dat dit spel een 'racer' genoemd mag worden. Arcade racers zoals NFS gaan nog, maar dit slaat alles :x

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah tog vind ik dit een van mijn favo games zoals de gt reeks...
    het is zo een game steek in de ps3 en gamen maar.
    en je zegt jeepee juist driften enz... maar komt tog veel techniek bijkijken hoor, je zou er nog van verschieten online al je raced echt spannende races.
    en je hebt 1 voordeel dan tog. er word niet zo geduwd zoals in pgr3.

majah nog eens het is zo een game you like it or you hate it

Deel Deze Pagina