Rijkaard naar Barca

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 23 jun 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Frank Rijkaard wordt de nieuwe trainer van FC Barcelona, zo meldt het NOS Journaal. De oud-coach van Oranje en Sparta tekent vanmiddag een meerjarig contract.

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    H'm.... Dat zal hem de komende tijd veel grijze haren bezorgen. Lijkt me nogal een grote stap, van Sparta naar Barça. Gaan van Basten en Tonnie Bruins Slot nou met hem mee ?

3. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan heeft hij tenminste weer werk.

Rijkaard is vast niet zo duur en toch een mooie grote naam om het volk rustig te houden.

Ik ben bang dat deze club toch een maatje te groot is voor rijkaard. maar we zullen zien, ik geef hem een half jaar!

4. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Van Basten heeft aangegeven liever nog een jaartje bij Ajax te blijven. Als assistent van Rijkaard wordt nu wel de naam van Henk ten Cate genoemd (ex-NAC).

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten gaan het zwaar krijgen daarzo....niet te geloven.....als we weddenschappen gaan afleggen doe mij dan maar 8 maanden :+

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hij haalt de winter niet eens..maar toch succes.

7. Schranseman

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor net dat hij wel een meerjaren contract heeft getekend. Dat gaat barca dus een hoop centjes kosten bij ontslag.
    en ze doen daar niet zo moeilijk over ontslag

8. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het voor Rijkaard heel gaaf, maar of die het lang volhoud is voor mij de vraag. Maar wel tof voor hem dat ze hem die kans gunnen.

9. Puntopower

Puntopower Scheurneus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Rijkaard te soft is voor Barca...

10. Schranseman

Leuk Bevonden:
    0
    want:confused:

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Beetje laag dat Barcelona de hele staf van Ajax probeert over te nemen, en dan heb ik het nog niet eens over de spelers (Chivu, Trabelsi)

12. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    oei, nu gaat Rijkaard van Vossen meenemen :confused:

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk dat dit niet eens zo'n slechte stap is van Barca.
    In het verleden is gebleken dat autoritaire figuren als v. Gaal niet bij Barca passen omdat de grote ego's daar tegenin gaan, terwijl Rijkaard toch een man is die goed voor een groep kan staan met zijn staat van dienst, en dus voor de nodige rust kan zorgen daar (wat absoluut nodig is!).
    Tevens is het een beetje oneerlijk om zijn slechte periode bij Sparta te aan te wijzen, daar Koeman het waarschijnlijk niet eens zou redden met die spelersgroep, en dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat Rijkaard het bij Oranje wél goed heeft gedaan:).
    Achja de tijd zal het wijzen maar ik denk dat dit niet eens zo'n slechte stap is.....

14. Puntopower

Puntopower Scheurneus

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft geen ballen. Ik vond hem bij het Nederlands elftal ook niet echt overwicht hebben op de groep. Je moet duidelijk laten merken wie de baas is.

15. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Rijkaard is iemand die achter de schermen werkt... voor de camera's lijkt hij soft.

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    En hoe kom jij aan die inside-info?

17. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ehmmm tja omdat ik al een jaar of 7 bij Sparta kom nu en je hoort weleens wat he in de wandelgangen...

18. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Hij neemt dus ten Cate mee hé. Bruins Slot en van Basten blijven lekker bij Ajax. Dus Chivu zal trouwens ook wel bij Ajax blijven, want die wou alleen naar Barça als Koeman ook ging geloof ik. Waar zou Frank de Boer naartoe gaan ?

19. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Frank moet naar AjAX!

20. Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Vinnik niet. 1: Hij is te oud. 2: Hij is te duur. 3: De manier waarop hij destijds is weggegaan bevalt me niet. Een beetje het bestuur chanteren en zeggen dat je niet meer je best doet als je niet weg mag. Terwijl je gewoon bij je volle verstand een contract getekend hebt. Geen stijl....

Deel Deze Pagina