[Rise of Nations] Jullie meningen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SjoerdV NL, 8 jun 2003.

1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Hey iedereen,

ik heb hier de demo van Rise of Nations liggen en ik vindt het een top-spel. Het is echt grappig als je eigen B2 bommenwerpers langs de dubbeldekkers van de vijand of vriend vliegen.

De graphics zijn goed en er zitten leuke opties in, zoals de Armaggedon klok en een Wonder-winning mode. In de demo kan je jammergenoeg niet de Campaign spelen, die me ook zeer leuk lijkt.

Nou is mijn vraag, wat zijn jullie meningen over dit zeer orginele, verslafende spel?

Sjoerd

2. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    hij lijkt me wel gaaf maar jammer genoeg kan mijn computer het spel niet aan dus kan hem niet spelen

3. ik vind dit maar weer zo'n afgezaagde RTS game, met een 2D engine. als je een mooie RTS wilt spelen, speel dan Warcraft, Starcraft, C&C generals.

6

4. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Afgezaagd is het niet, het idee achter het spel is zeer orgineel. Generals is ook een top spel, maar wat RoN zo speciaal maakt is zijn de tijdsverschillen. Als je goed genoeg bent, kan je theoretisch iemand bombarderen met atoombommen terwijl hij nog in de Middeleeuwen zit...

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het spel een aantal dagen geleden gekocht. Ik speelde vaak altijd de spellen van Westwood, dus RA2 en Generals etc. En ik heb altijd Warcraft 3 gespeeld. Ik zelf vind het een erg mooi spel. Ok de graphics kun je niet vergelijken met Generals. Maar hier is juist de gameplay erug goed. Je kunt er veel doen en je kunt massale legers bouwen die je ook lijp in linies kunt setten. Het geluid van de game is goed gedaan, en de conquer de world campain is ook erg leuk (heeft aaridg wat weg van RISK, en de battles speel je dan gewoon weer als een RTS game af. De AI is erg goed gedaan en is lang niet zo voorspelbaar als in sommige games. Wel is jammer dat er niet echt een verhaal in de singleplayer zit. De multiplayer is lijp, over LAN en over INTERNET. En je kan het spel aardig snel draaien omdat hij niet 3d is, maar er toch goed uit ziet. Ik speel hem ook gewoon op m'n laptop zonder dat hij schokt. Je leerd het spel snel aan, en later in de tijd is word het echt mooi. Dan kun je nl met tanks schepen en straaljager, stealh fighters f 16's en die hele zooi maken. En het is ook geinig gedaan met de grensen, als je een kamp van de vijand aanvalt en je maakt het hoofdgebouw bijna kapot dan neem je hem in, als je er op klikt zie je een aantal procenten, als hij bij 100 is neem je gelijk dat hele gebied in en zie je mooi die grensen van jou uitbreiden en van de vijand kleiner worden. Kortom ik kan me er erg goed mee vermaken. :)

8.8

6. Randysgz

Randysgz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de demo van rise of nations gespeeld, maar of ik hem ga kopen is de grote vraag. ik heb ook geen super-comp maar liefs 533mhz, 256mbram, 32mb ge-force2kaart en het spel werkt niet zo vloeiend, plus ik heb een amd proccersor dus upgraden van mn comp doormiddel van een andere proccesor zal niet lukken op mn compaq!
    Als ik een andere pc ga kopen word het geen compaq!!:-(

7. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het hele spel en speel het soms tegen me broer.
    Maar helaas heb je het na 5 x spelen wel gezien. De uitvindingen zijn wel vet enzo en het is wel mans als je een tijd verder bent dan je tegenstanders, maar je bent alleeen maar gefocust op de laatste tijd. Hierdoor bouw je geen units van bv. de middeleeuwen. Het is wie als eerst atoombommen heeft die win meestal. Waardoor de andere tijden gewoon te snel voorbij gaan.

Het is geen slecht spel, maar je bent er snel op uitgekeken.
    7.5

8. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Zet dat gewoon de atoombommen uit...

9. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    Vet spel alleen soms te moeilijk, verder mooie grfx, veel ontwikkelmogelijkheden, maar toch geen top rts zoals GENERALS!!! (P.s heb de hele versie)

10. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Kan je iets meer vertellen over de Campaign?

Deel Deze Pagina