Holiday 2015... Dat is echt fucking ver weg, ach als ze de game net zo goed maken als de vorige dan vergeef ik het ze wel.
Ach, Tomb Raider 2013 was eind 2010 aangekondigd, dus dit valt nog wel mee. Heb er wel flink zin in trouwens. Ik vond TR'13 echt de shit.
Ik vind het sowieso niet dat dit nu al vermeld moet worden via E3! Het is wel behoorlijk ver weg! Volgend jaar hebben we weer nieuwe aankondigingen. Kregen we daarvoor niet bij E3 de games hetzelfde jaar nog? Heb het idee dat ze geen ideeën meer hebben voor wat nieuws. De helft is een opvolger van vorige delen.
ik heb ook wel zin in een nieuwe TR maar idd meer dan een jaar op voorhand de game aankondigen is wel klote! ze hadden gerust kunnen wachten tot de E3 2015 om deze aan te kondigen
de titel is waardeloos maar laat de game maar komen, vond de vorige Tomb Raider echt een top actie game. Beter dan Uncharted 3
Het is ook zo warm! Dat is sowieso wel waar. Uncharted leek mij wel erg tof, maar wat ik over het algemeen lees is dat het het echt 1,2,3 is daar als je snapt wat ik bedoel. Hopelijk juist het omgekeerde met de Tomb Raiders, die hebben al te lang niet al te beste games gehad. En Lara bloot zou wel tof zijn in een cut scene.