1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rise of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2014.

  1. fisher007xbox

    fisher007xbox Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had de foutmelding ook. na het eerste filmpje ging het beeld op zwart. de xbox zelf bleef niet hangen. na wat proberen alles op taal engels gezet...toen deed de game het gewoon. gebeld mer de xbox helpdesk......zij lieten me weten dat veel mensen hier last van hebben
     
  2. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    nergens last van. maar mijn xbox heb ik in england gekocht dus miss zit daar het verschil.
    top game is het
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik wil deze zeer zeker ook, het liefst hol ik naar de winkel. Maar eerst Fallout..
     
  4. markextrae

    markextrae New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de game gekocht. Weet niet of ik toevallig een fout doosje heb gepakt.. Maar de binnenkant ziet er erg goedkoop uit. Niet eens een boekje erbij. (Verwacht je toch voor de 50€)

    Dalijk maar de bovenstaande tips toepassen en alles op het Engels zetten
     
  5. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    boekje zit bij meer spellen niet. helaas doen ze dat steeds vaker. geniet van het spel
     
  6. markextrae

    markextrae New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg telkens deze foutmelding zodra de game start:

    "tiger read request doesn't belong to this archive (was 2,expected 11) : >rq:?

    zowel in save slot 1 als 2 en tekst in het engels... game maar eens volledig laten installeren en eens overnieuws opstarten.
     
  7. Bonvin Andy

    Bonvin Andy Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ook het vastlopertje. Gewoon 10sec opnoff knopndrukken op Xbox zelf, herstarten en spelen maar ;)
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Lees op internet dat het voor komt als je het spel nog niet volledig geïnstalleerd hebt. Zelfs als je de melding "Ready to play" krijgt werkt het spel nog niet. Tip is dus om het spel eerst volledig te installeren en pas dan te spelen, hopelijk helpt dat.
     
  9. ardootje

    ardootje Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    De game leek bij mij in eerste instantie ook goed te werken, maar na het eerste filmpje werd mijn beeld zwart en gebeurde er niets meer. Voor alle mensen die hier ook last van hebben: zet je console op het land UK en stel de taal in op Engels. Dit is de enige oplossing die bij mij heeft gewerkt. Dank voor de tip eerder op dit forum! Echt, ik heb vanmorgen het spel zelfs in de winkel omgeruild voor een ander exemplaar, ik heb mijn Xbox terug gezet naar de originele fabrieksinstellingen, ik heb met een ander profiel ingelogd, ik heb de game inclusief extra bestanden verschillende keren van mijn xbox verwijdert en mijn xbox herstart, ik heb de game geïnstalleerd zonder internet verbinding etc. Niks hielp! Dus wil je toch spelen, stel dan je Xbox in op het land UK en taal Engels. Zo, nu ga ik - 1 dag later dan gepland - toch eindelijk een avond lekker gamen. Succes allen!
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2015
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    No problem. Vandaag ook veeeeel klanten in de winkel met dat probleem. Erg slecht dit
     
  11. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Had er ook last van dat die bij het eerste filmpje bleef hangen maar na herstart van de Xbox werkte die gewoon,en ik heb de Xbox ook niet op engels hoeven zetten,dus vreemd dat dit bij sommige moet om het spel te kunnen spelen.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Nadat ik de save in het 2de slot had gedaan, geen last meer van gehad werkt prima nu.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heerlijk... Adembenemend, verhaal en characters zijn aannemelijk... Maar ik verwacht dat ik het veelal craften, upgraden en op zoek gaan naar dingetjes in het wild uiteindelijk vervelend ga vinden.

    Maar tot nu, wow. Ik ga straks weer verder.

    Volgende week krijg ik ook nog Ryse binnen, EA Access ga ik wel kopen denk ik (Titanfall).

    Vooral de extra tombes en u informatie wat je krijgt vind ik erg tof. Qua games en films altijd dit genre het tofst gevonden.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Bijna een uur bezig geweest om de game te starten telkens zwart scherm, maar de volhouder wint en eindelijk kon ik het spelen lol. Maar game ziet er fantastisch uit zeg en speelt netzo als het vorige deel ook weer lekker weg.
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Game is inmiddels uitgespeeld, grafisch is de game echt waanzinnig, maar qua verhaal is het maar meh, heb voor mijn gevoel nooit echt in verhaal gezeten (vond het verhaal van de vorige beter) op een gegeven moment was ik er eigenlijk wel klaar mee en kon mij het einde niet snel genoeg zijn.
    Ook heb ik een paar bugs meegemaakt, een tombe die niet unlocked werd maar ik toch echt voltooid had, waar ik dus geen achievement voor krijg (ok care), maar dit heb ik ook met een paar andere achievements die niet meer up komen.
    Op een of andere manier werken de achievements niet zo top meer tegenwoordig op de Xbox.

    Maar goed, Tomb Raider was een leuke game maar niet top, erg jammer.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Keek erg naar deze game uit, maar wacht nog even tot de eerste update uit is die eventuele bugs fixed. Tot die tijd vermaak ik me wel met Halo en straks Fallout 4.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo... Uitgespeeld.

    Itt Mallakai vond ik het verhaal wel tof, gameplay is leuk, dit keer verveelde al dat gegrind voor resources etc niet.

    Heb me wel bijna strikt en alleen op het verhaal gefocust, waardoor ik nu dus op 69% completion sta.

    Maar no way dat ik zin heb om alle artifacts en alle andere meuk uit te zoeken, ook geen zin in die andere spelmodi.

    Gaat denk ik rechtstreeks de verkoop in.

    Heb er van genoten, kom maar op met nog een deel, maar dan ajb wat exotischer locaties, werd heel snel al die sneeuw zat.

    Lara moet gewoon kort, sexy kleding aan en de zon moet schijnen. ;-)
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Leuk... Ik heb de vorige ook niet opnieuw gespeeld. Vond die ook na 1 keer doorlopen wel genoeg. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik games bijna nooit twee keer doorloop omdat het na de eerste keer niet meer verrassend is.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina