1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rise of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2014.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Lijkt me logisch toch, zijn er al gameplay beelden dan? Weten we al iets meer over deze game? Je kunt moeilijk discussiëren hoe tof deze game is als je er nog weinig van weet :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan toch discussiëren wat er verbeterd moet worden of anders moet zijn ten opzichte van het andere deel.
    Een GTA game heeft al meestal 100 pagina's voordat de game aangekondigd is. :p
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    GTA is een geval apart :+

    Ik ben het wel met je eens maar je kan nu moeilijk beweren dat het een toffe game wordt :p
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Hij lijkt me ook stukken leuker dan Uncharted, maar dat is meer omdat ik niet zo van linaire cover-shooters hou, wat Uncharted 1 en 2 toch waren (3 nog niet gespeeld).

    Maar goed, ik heb geen XBO en zal hem ook niet speciaal voor deze game aanschaffen, dus voor mij is het gewoon afwachten tot de game ooit eens voor PS4 verschijnt, of dat ik op een gegeven moment toch een XBO heb gehaald vanwege een goede aanbieding, en hem dan uit de budgetbak vissen.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet je natuurlijk niet. Maar gaan er wel vanuit. Vorig deel was wel tof en wordt deze nog beter.

    Is toch timed exclusive. Dus lekker wachten. Tenzij je echt de grootste TR fan bent. :p
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Vraag me af hoelang er verschil tussen gaat zijn. Hopelijk niet langer dan een jaar of dergelijke, dan heb ik er eigenlijk geen interesse meer in. :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee denk ik. Mensen kochten ook de definitive versie een jaar later. Gamers zijn gamers. :p
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Gaat sws wel een tijdje duren voordat ie naar de andere platforms komt.

    Ik blijf de titel vreemd vinden. Was de eerste reboottitel niet al 'Rise of the Tomb Raider'?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als MS er daadwerkelijk zoveel moeite voor doet, de boel zelfs fundeert en meehelpt, denk ik niet dat dit een korte deal is.

    Iemand hier zei dat het jammer was dat er amper over de game wordt gesproken. Dus laten we dat doen :)

    Tomb Raider was fantastisch, maar de idioot simpele puzzels waren gewoon jammer. Ik meen gelezen te hebben dat dit veel beter zal zijn in de nieuwe, dus dat is al erg goed nieuws. Verder verwacht ik gewoon een zeer goede game, maar blijf het zeer zonde vinden dat hij ook naar 360 komt. 2015 en dan nog cross-gen games...kom op zeg. Gaan we denk ik ook wel terug zien in de graphics.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoeft niet per se. Want het zal me niks verbazen als een studio de 360 versie doet en een andere de One versie. Is toch wel een trend met sommige MS games en dat werkt prima imo. Forza Horizon 2 is zo voorbeeld.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoop het echt man. We mogen iig schijnbaar zeer realistische gezichten verwachten las ik laatst. Was een klein stukje over de game en daarin stond dat het fotorealisme ging benaderen ofzo. E3 2015 duurt nog wel even. :mad:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Fotorealisme. Over een generatie of 3 misschien. :lol:
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En wat moet dat wel niet gaan kosten... en de tijd die een dev daar aan spendeert... ik kan me niet voorstellen dat het gaat gebeuren. Tenzij alle devs ergens stock gezichten gaan kopen van enginebouwers.

    Of ze maken super geniale tools die genereren voor ze.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.457
    Nouja, ik neem aan dat de actor/motion capture techniek alleen maar belangrijker gaat worden in de toekomst.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, qua animaties.

    Maar ik denk vooral aan de characters models zelf. Wil je fotorealisme gaan (benaderen) dan moet er zó veel verschil in "hoeken" en perspectief zitten. Je ziet het met die vergelijking van Uncharted 3/4 ook goed. Het realisme neemt toe huid minder glad is en juist meer haartjes, wondjes, kleine dingetjes, poriën enzovoorts heeft, als haartjes er echt als individuele sprieten uitzien. Dat moet echt megawerk zijn.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat gaat nog wel een paar generaties duren voordat het fotorealistisch is, zeker mbt animaties enzovoort.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vorige week is bekend geworden dan Microsoft de game ook uitgeeft.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Lekker dan.....

    Hahahaha, ach, speel liever Uncharted.
     
    Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina