rising sun <-> Frontline

Discussie in 'Algemeen' gestart door uffhund, 4 sep 2004.

1. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb frontline al hele lang eigenlijk maar ik heb vroeger een keer gekeken naar 1vs1 op 1 scherm of dat leuk was, maar ik vond er nix aan, te donker en de poppetjes zweefden vet lelijk over de grond, niet om aan te zien. Nou wil ik mss rising sun proberen te krijgen om te ruilen of mss wel te kopen maar ik weet niet of hij het waard is. Zijn de graphics veel beter als Frontline ? is de 1vs1 leuker/beter, niet dat de poppetjes lelijk over de grond zweven

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lees een review zou ik zeggen. Smaken verschillen. Wat de een leuk/mooi vind kan de ander lelijk vinden.

3. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel ik niet, review heb ik gelezen, maar het gaat er mij vooral over of in de multiplayer split screen de poppetjes mooi of lelijk lopen

4. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dat een foutje bij jou game, bij mij deed hij dat niet, zag dr allemaal wel flex uit enz!

greetz wooly

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb Rising Sun gehad en ik kan hem je alleen maar afraden. En niet zo'n klein beetje ook :)

De game was destijds overduidelijk gerushed om hem voor de kerst in de winkels te krijgen en dat merk je aan alles. Slechte afwerking, bugs enzovoorts. Nee, als grote Medal of Honor fan deed het me echt pijn dat ze de game zo hebben durven uitbrengen.

Laatst bewerkt: 4 sep 2004
  6. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm spijtig.. vond frontline ook al niet zo vergeleken met de pc versie van MOH:AA, dan maar wachten op call of duty

7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon NIET de MOH console versies halen.... allemaal drama

8. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jup, vind ik wel dan, Call of Duty, Brothers of Army en Men of Valor lijken me wel mooie 2de wereld oorlog spelen, want die zijn er nog niet dan komen de BoA en MoV pas maart 2005 uit en CoD weet ik niet

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ieder z'n eigen mening natuurlijk, maar daar ben ik het dus totaal niet mee eens. Zo waren MOH en MOH: Underground rasechte klassiekers op de PSX en vond ik MOH: Frontline toch ook nog behoorlijk goed. Met name de Arnhem levels waren briljant.

10. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    jawel, iedereen wel zijn eigen mening want jij zij dat ie mooi was en ik vond het niets aan vergeleken met de pc versie.
    Ik ben nu wel beniewd of jullie nog advies hebben voor mooie 2nd world war games

11. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me sterk; bij mij zweefden ze ook als het ware over de grond!

12. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    is frontline ook op de xbox verkrijgbaar ?Niet dat ik hem haal, ik wacht wel op BiA en CoD, maar ik heb het spel nooit ergens zien liggen.

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis der wel, kheb em zelf...

14. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    me2, maar is niet veel aan

15. madview

madview Active Member