1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie, waarom verkopen ze de game nog niet bij Wehkamp/Bol.com/Bart Smit 8)
    Nu ben ik dus verplicht om bij een winkel te bestellen waarbij je vooruit moet betalen. :mad:

    IS RB dan zo onbekend bij het grote publiek dat alleen gameshops het verkopen?
     
  2. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de nieuwe rock band 2 drums heb je ze eigenlijk niet meer nodig, maar als je de rb1 drums gebruikt hebben ze zeker nut.
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Moeten die drums wel eerst te koop zijn hier in Nederland. :'-(
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Had ik zaterdag hier in de stad. Nergens lag het spel, alleen GH:WT kon ik vinden. Gelukkig verkocht GameMania het spel wel al gewoon. Wel voor 65 euro ipv 60 maar goed :)
     
  5. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik was afgelopen vrijdag bij de Media Markt.. daar lagen hele stapels met Rock Band 2 spellen.
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering wat is de single player toch vet in deze game.

    Net een zooi challenges gedaan, super leuk! Ook hoe het je DLC gebruikt in album challenges, niet normaal vet. Nu bezig met een Battle of the Bands, bass challenge, Hysteria, YYZ en Panic Attack.

    Man wat is de bass van Dream Theater bruut zeg. Heerlijk om ook eens bass te spelen.
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    NOW TESTIFY!

    Sheesj, hoe vaak ik die wel niet heb gespeeld. :+ Ik vind dit ZO'N belachelijk goede setlist. :D Deze verveeld voorlopig echt niet. :)
     
  8. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, hij is zoveel beter dan de tracklist van GH: WT. Zitten maar weinig nummers tussen die ik niet graag speel, bij wt was dat zowat 3 kwart.
     
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben vandaag door de setlist heengegaan :) wat een ontzettend toffe setlist :D heb een aantal nummers die wel poep zijn (Battery bijvoorbeeld) ja mensen, sla me maar voor me kop, wat een ontzettend schijt nummer is dat zeg. De solo slaat gewoon echt op poep. Het is geen leuke solo zoals painkiller wel heeft. Het is gewoon een echte metallica solo waar ze gewoon 2 minuten lang alle noten spelen zonder er een fatsoenlijk geluid uit te krijgen. Waar je bij painkiller nog echt het solo gevoel heb, heb je dat bij metallica echt niet. Ook weer een kut intro van anderhalve minuut ofzo. Metallica is gewoon altijd hetzelfde :mad: intro, 2 minuten zang, UBER gitaar solo die niet eens mooi klinkt, en dan weer een beetje verder. Oke genoeg gezeurt. Ik vergeef het ze. Het is gewoon echt vet dat ze van elke goede band het beste nummer hebben gekozen. AFI toen ze nog goed waren, Jimmy Eat World, Rise Against, RATM, Motorhead, judas priest, Avenged sevenfold, disturbed, foo fighters, en zo kan ik eigenlijk de hele lijst wel doorgaan, want alles is gewoon vet :p tering klaaspieter, jammer dat ik nu niet meer kan spelen. Heb nu al zin in morgen om verder te gaan \o/ GH WT komt er bij mij voorlopig niet in :p
     
  10. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Iemand al de ION drum rocker drumstel (voor Rock Band 2) voor een fatsoenlijke prijs gespot? Ik zie dat hij op een aantal websites (in Nederland) voor 299 euro wordt verkocht, maar ben benieuwd of iemand deze al goedkoper heeft gezien....aangezien dit drumstel (met bekkens) super vet moet zijn. 299 vind ik toch nog iets te gortig 8)
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
  12. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het hier al over met PoS. Maar euh is het mogelijk om losse nummers van de challenges opnieuw te doen? Zodat je het aantal sterren kunt verbeteren? ALs ju nu een challenge selecteerd dan krijg je bijv. te zijn 25/30 sterren. Welk nummer je welke sterren dan hebt gehaald is niet te achterhalen :confused: Wel word je gemiddelde band score omlaag gehaald...
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zit echt zwaar te twijfelen welke ik ga halen :9 Het gaat me voornamelijk om het drummen, wat mij met de drum van GHWT heel tof lijkt maar ik hoor hier dat de RB2 drum beter is. Ik kan natuurlijk dan later altijd nog de losse game van GHWT halen en hiermee met de RB2 drum aan de slag gaan :) (Of juist andersom...?)
     
  14. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Amen to that! Gisteren de game gekregen voor de Playstation 3 van een collega die terug kwam van een weekje New York! Echt een geweldige tracklist tot nu toe! _O_
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik had vooral in het begin dat ik soms bijna in slaap viel bij het spelen van een aantal nummers. Gister ook nog, weet niet meer welk nummer het was maar slaapverwekkend was het zeker. Gelukkig, dat ik daarna Battery, Painkiller en Peace Sells kon spelen :)
     
  16. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet niet zeker of de rock drums 2 beter zijn dan die van GH: WT (aangezien die nog niet in Nederland te krijgen zijn...in december pas)...maar ik weet wel dat de ION drum rocker drums heel vet zijn, zie www.drumrocker.com

    (beetje duur, 299 euro, maar ik ga ze waarschijnlijk ook aanschaffen)
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Reviewers zeggen dat de nieuwe Rock Band drumkit wel goed is. Pedaal is veel degelijker en de pads zijn stiller (mede door een soort gel ook) t.o.v. de oude RB drumkit. Hij is nu ook draadloos net zoals die van GH: WT. Ik hoop echt dat ik die drumkit snel in Nederland te halen is, want ik heb er toch wat meer vertrouwen in dan de GH en RB1 drums. Ben zo bang dat ze kapot gaan. :'-(
     
  18. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan echt niet meer wachten op de instrumenten van rb2, hopelijk komen ze nog voor de kerst
     
  19. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    daar hoop ik dus ook op, dat ik ze kan kopen in de kerst vakantie.
     
  20. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als dat niet gebeurt word ik heel kwaad. En dan zwaait er wat!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina