1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat een heerlijk nummer is The thrill is gone van BB King zeg! En niet eens echt moeilijk!

    Vandaag eindelijk een redelijke manier gevonden om snel te strummen. Ik kon dat tot nu toe echt voor geen meter. Zat alles naar beneden te strummen.

    Nu maar s geprobeerd met het fantastische Rapture, want die kwam in de career tevoorschijn bij Rockband 3. Het ging niets slecht, al mistte ik er wel een paar.
    Toch hou je dit veel langer vol, want dat downstrummen is wel erg vermoeiend hoor.

    Morgen s verder oefenen. Misschien dat Creep dan ook wat beter gaat.


    Heb ook alvast wat pro nummers gekocht. Hopelijk komt morgen mn Yourock guitar en kan ik vast s kijken hoe die werkt. Niet dat ik dat binnen een week uitgevogeld heb, want de mogelijkheden van dat ding zijn echt niet te geloven.
    Ik wil dus echt proberen dat ik s wat kan gaan spelen, door te leren via Rockband 3. Het geniale aan die Yourock gitaar, is dat er een paar muziekstukken op staan die perfekt zijn om een beetje mee te spelen met een gitaar.

    Ook zit er een gewone koptelefoon uitgang op, dus ik kan met iedere plaat meespelen die ik wil. Als het goed is komt de Madcatz gitaar de 26 ste.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Als ik een nummer koop in de Amerikaanse store, kan ik die dan ook met mijn Europese account spelen?
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik denk het niet, maar weet dat niet zeker. Op de PS3 kan het in elk geval niet.
     
  4. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het toevallig een RBN nummer?
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Moet je niet overdrijven. :9 Ik ben nog steeds erg benieuwd hoe dat nou speelt op pro. :) Ik ben niet van plan om te kopen, maar ziet er wel uitdagend uit.

    Oeh en The Doors pack is zo geniaal. Ook echt tof dat Peace Frog erin zit.

    Gisteravond ff People Are Strange gedaan op expert pro keys. Echt pittig. Het blijft nog altijd mindfucking vind ik dat keyboarden.
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ehm nee.
    Maar ik heb wel een RBN trial gedownload en die doet het gewoon op mijn EU account :)
     
  7. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had mijn account geactiveerd en kreeg ook niets en toen ik een tijd later weer het spel starte kreeg ik de achievement
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Luister maar s goed naar die gitaar in dat nummer, weergaloos. Het hele album is fantastisch (Songs from the big chair). Totaal grijs gedraaid en 2 keer op cd gekocht en het blijft goed :thumbs:

    Vandaag mn Yourock gitaar binnen, maar geen tijd meer :mad: Wordt morgenavond.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mja, ik hoor het nummer al m'n hele leven. Leuk nummer hoor, maar het is gewoon een 80's classic voor mij. :)
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil 400 (P) op mijn US account kopen en daar dan het Nirvana pack (in de aanbieding) kopen en The Thrill is Gone.

    Dat is precies 400 (P) en is samen nog geen 4 euro. Kan ik deze dan ook op op mijn EU account spelen?
     
  11. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil je die vanaf de US marketplace kopen?
    Dat pack is ook gewoon in de aanbieding in de EU marketplace.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    stond idd gewoon op de europesche ja
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Omdat je in Amerika gewoon 400 (P) kunt kopen en hier alleen 500, die dan ook nog eens duurder zijn :)
     
  14. martyman

    martyman Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het keyboard een must bij dit spel? Het lijkt me namelijk wel een gave toevoeging, maar zit nog te twijfelen... Nummers als "imagine" en "bohemian rhapsody" lijken me echt super op keyboard en Bon Jovi maakt het helemaal geweldig, maar is het keyboard bij de andere nummers ook echt een toevoeging?
     
  15. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay :)
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kan dit nu wel of niet?
    Kan het nergens vinden.
     
  17. Fettel

    Fettel Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt perfect, ik gebruik zelf een US account om RBN nummers te downloaden.
     
  18. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    27 nov, nog geen mustang gitaar
    jammer, hoop er toch 1 voor me verjaardag hebben
    leuk verjaardags kadootje voor mezelf :)
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    hey,

    Deze vraag is vast hier al 299 keer behandeld, maar ik ga hem toch stellen (misschien een idee om dit in de start post te verwerken):

    Hebben jullie hier een idee waar ik Rockband 3 + pro drums + pro gitaar + midi aansluiting voor een keyboard kan kopen?

    2e vraag: is het sowieso interessant om die midi aansluiting te kopen en dan een echt keyboard aan te sluiten? werkt dat een beetje?

    bvd
     
  20. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0

    Sow, ben blij dat ik laats het Queen pack op het laatste moment toch maar niet heb gekocht, dan koop ik liever deze 2 packs :)
     

Deel Deze Pagina