1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Kopen kopen kopen! :9 Eindelijk die nummers op keyboard spelen. Ik dacht er laatst nog aan, hoe vet zou het zijn om Somebody to Love of keys te doen. :)
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is dat keyboard het nu echt waard?
    Twijfel daar nog steeds een beetje over. Kan het wel voor kerst vragen :+
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Zo net ff Lynyrd Skynard pack gekocht, ik heb nu 754 nummers tot m'n beschikking in Rock Band 3. 8) Ook RB2 ff geimporteerd.
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kun je met het keyboard ook de gitaar/basgitaar spelen?
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb nu 1135 tracks op Rock Band 3 staan... alleen voor de eerste keer begint Rock Band een beetje saaier voor mij aan het worden :+.
     
  6. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja


    Ik begin RB ook iets saaier te vinden, drums doe ik nog maar af en toe, en keyboard valt eerlijk gezegd best tegen, had verwacht dat het leuker zou zijn :+
     
  7. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wordt er weinig gepost in dit topic :confused: Mensen, ik wil uitgebreide verhalen horen over het keyboard!! Wil deze voor kerst vragen, maar zo weinig reacties baart me zorgen :{
     
  8. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarschijnlijk is iedereen druk bezig om nummers te leren spelen met het keyboard, want het is best lastig. Maar als het je lukt om bepaalde nummers op pro expert te spelen, dan is dat echt super cool. Ik vind het naast het pro expert drummen het leukste om op pro expert keyboard te spelen, omdat je nu echt het gevoel hebt dat je echt een instrument bespeeld. Ik zeg doen! :thumbs:

    Iemand al de 2 nieuwe Queen-packs geprobeert?
     
  9. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Keyboard ben ik zeer te spreken over, het is vernieuwend. Het voegt weer eens iets extra's toe. Dus het is zeker de aanschaf waard.

    Dat mensen hier niet zo snel reageren heeft vooral te maken met het feit dat de Rock Band 3 spelers hier op 1 hand te tellen zijn ;).
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb alleen de pack gekocht met de eerder uitgebrachte nummers, gek genoeg. Dus die heb ik nu dubbel...Maar ik moest gewoon Somebody To Love op keyboard hebben.

    Under Pressure en I Want To Break Free zijn trouwens ook erg leuk op keyboard.
     
  11. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh. Wel tof voor keyboard, maar lijkt me best saai op drums, dus ga het denk ik niet kopen.
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wel vet. Billy Joel is echt toff, alleen denk ik niet dat het leuk is om te spelen in RB.

    Ik koop de tracks die ik goed vind gewoon. :)
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zit gewoon met smart te wachten op mn Madcatz gitaar en nog meer op de Fender Stratocaster, maar dat zal nog wel ff duren :mad:
     
  14. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik op mijn mustang guitar :mad:
    denk die fender wel nooit in nederland uitkomt en dat die besteld moet worden in amerika ben ik bang voor
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ff een vraagje, wie van jullie heeft Rock Band 3, Proud Mary en een mic?

    Want elke keer als ik op RB3 Proud Mary wil doen op vocals met harmonies, dan crashed ie. Misschien is het wel gewoon een fout in het spel, het is sowieso al raar dat dat nummer harmonies heeft.
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Speciaal even de game opgestart om het even uit te testen en hier hetzelfde probleem. :lol: Dit zou wel eens een groter probleem kunnen zijn, misschien moeten we maar eens een bugreport sturen naar Harmonix. :+
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Haha oke. Ja vage shit dan. :9
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had pas op de piano dat de noten buiten beeld vielen. Buiten de toon balk zeg maar. Ook heel handig :p
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Die Mustang heb ik ook nog steeds niet. Die Fender gaat er hoe dan ook komen. Desnoods uit de usa.
     
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ondertussen heel wat nummers aan het downloaden geweest :). Ik ga over 2 weken in een huisje zitten in Duitsland en mijn hele Rockband equipment gaat mee. Maar om het een beetje leuk te maken heb ik voor iedereen wat nummers gedownload.

    Ondertussen langzaam overgegaan naar Expert op gitaar. Ik merk met name door de Guitar Hero games (De moeilijkheidsgraad ligt daar een stuk hoger) dat ik mijn grens moet gaan verleggen.

    Het probleem is dat ik slecht ben in het up/down strummen. Ik kan wel snelle stukken spelen met HOPO's, maar verder dus niet :mad:. Dus hopelijk krijg ik dat redelijk snel onder de knie.
     

Deel Deze Pagina