1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

  1. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    dat dacht ik ook maar kan best zijn dat hij gelijk heeft
     
  2. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer ff een vraagje. Het schijnt dat je het keyboard als midi keyboard kan gebruiken als je de game niet speelt. Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? En heb je daar nog een klein apparaatje voor nodig ?
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Een MIDI kabel heb je daarvoor nodig die je bijvoorbeeld kan aansluiten op de PC of een versterker, zodat je keyboard kunt spelen.
     
  4. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    cool....

    maar uit dat keyboard zelf komt dus geen geluid als ik t goed begrijp?
     
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Klopt als een bus :)


    Zojuist toch de pro-guitar gekocht, alleen maar positieve verhalen gehoord. Dus toch maar voor mezelf een cadeautje voor kerst gekocht.
     
  6. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    zit een beetje af te wachten of er iemand al een poging heeft gewaagd om die plastice snaren te vervangen voor echte. en misschien ook iets strakker aan te spannen.
     
  7. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    JOEPIEIEIEIIEIEIEIEIEIEIEIIEIEIEIIEIIIEIIEIEIEI ik heb m (keyboard) :) gisteravond gekregen van de kerstman. Ik vind t echt superleuk en pittig ! Ik heb gelijk de halve nacht doorgehaald op Elton john-imagine pro keys expert en de voldoening is zo fucking groot naarmate het steeds beter gaat echt ongelooflijk.
    Wel alles met 1 hand uiteraard, het is wel jammer dat je met 1 hand leert.
    Ik zie trouwens filmpjes op youtube van het nummer roundabout dan spelen ze met 2 handen... Is dit nummer te doen met 1 hand?!?!?!

    weet iemand dan ook waar je zo'n midi kabeltje kan scoren zodat ik t keyboard ook echt kan gebruiken?
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb thuis een DVD van Yes, daar doet ie t wel met 1 hand. Maarja, ik zit ook gewoon met 2 handen te spelen. :9

    Ik raad je trouwens aan om Everybody Wants To Rule The World te doen op expert pro, die is echt gaaf.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Stel je zou het nu op een piano of keyboard proberen te spelen, zou dat net zo goed gaan? M.a.w. Kun je echt piano/kb leren spelen door deze game?
     
  10. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan verwijs ik je door naar deze pagina waar ik dezelfde vraag toen heb gesteld.

    Ikzelf denk dat je met pro expert keys aardig in de buurt komt van het echte werk, maar dan wel maar met 1 hand :'-(
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Aaaah das opzich wel jammer dan. Dus je zult nooit de akkoorden leren spelen?
     
  12. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je precies? De bekende melodielijn komt bij pianospelen meestal wel van de rechterhand dus het zal zeker wel herkenbaar zijn. Alleen het ondersteunende deel van de linkerhand zal je niet kunnen spelen. Wat ik zelf wel merk is dat je het uiteindelijk wel een soort van uit je hoofd leert. Want als ik naar het scherm kijk, dan plaats ik vaak mijn vingers verkeerd. Als ik naar het keyboard kijk dan gaat dat stukje wel goed ;) Dan 'weet' je hoe je dat bepaalde stukje moet spelen.

    Weet iemand nog leuke nummers voor pro keys om te downloaden?? Dat bekende melodietje van Caesars-jerk it out, wordt dat met keyboard gespeeld? En hoe download je pro nummers? Eerst het volle nummer en dan de upgrade ofzo? Je moet dus van te voren weten of het nummer wel voor pro is gemaakt?
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik dacht altijd dat ze dat akkoorden noemden, het ondersteunende deel van de linkerhand, correct me if i'm wrong...anybody :)
     
  14. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Een akkoord kan je gewoon met 1 hand spelen, dat is bijvoorbeeld als je drie noten tegelijk aanslaat zoals bijv C-E-G, je leert dus eigenlijk juist heel veel akkoorden te spelen. Bij 'learn an instument' worden je ook al vrij snel akkoorden aangeleerd en hoe je je vingers moet plaatsen en zo... Het gaat best wel ver want zelfs met mijn piano achtergrond duurt/duurde het wel even om de 'hard' lessons onder de knie te krijgen.
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb even een vraagje over het overzetten van RB2 nummers. HOE DE FAK DOE JE DIT?! xD

    Als ik naar get more songs ga, kan ik een code invoeren. De code op de achterkant van het RB2 boekje past daar echter niet in. Je kunt maar iets van 15 cijfers intypen. Kan iemand me helpen ;O
     
  16. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het gelukt om de eerste 15 karakters in te voeren. Gewoon achter elkaar zonder streepjes of spaties.
    Gewoon beginnen met invullen totdat je niet verder kan en dan bevestigen :)
     
  17. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    anyone?
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wait... wut? :+

    @ Guitar Hero:

    A Whiter Shade of Pale is tof en The Thrill is Gone uiteraard ook. Het Billy Joel pack is ook wel stoer op keys.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2010
  19. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    wat? is dat heel gek dan ?! :confused:

    thx btw!
     
  20. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, Imagine is nou niet echt van Elton John :p
    Dat is natuurlijk van John Lennon.
     

Deel Deze Pagina