1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

  1. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog tips om te calibreren? Bij manual komen er cijfers uit die totaal niet kloppen. Als ik het volgens een of andere guide op youtube doe is het al een stuk beter maar is nog steeds niet volledig gesyncd. Of kan ik het beter gewoon zo houden en dan op deze settings inspelen zeg maar?
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb die strijd ook al opgegeven. Mijn calibratie is wel redelijk nu, maar nog lang niet perfect. Ook heb ik bij die freestyle drumfills vertraging. Dus als ik dan sla, dan hoor je het pas later. Het is echt zo moeilijk om ritmisch goeie fills te krijgen. Da's echt jammer, want dat was het juist leuk. Maar dat schijnt echt aan m'n tv te liggen, dus is niet te calibreren via Rock Band. :{

    Maarja, misschien helpt dit:

    [yt]-GZdZX9f_-U[/yt]

    Beste guide die ik ken eerlijk gezegd, maar het is nog steeds knap lastig om goed te krijgen. Maar misschien krijg je hierdoor wat meer begrip hoe het veranderen van de nummers invloed heeft.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  3. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan houd ik het maar gewoon zo. Maakt verder eigenlijk ook niet als ik een paar procenten minder raak, als het maar leuk blijft :)
     
  4. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog de chart previews:

    [yt]GD8ebdDjqJA&feature=player_embedded[/yt]

    Dance, Dance ziet er fun as hell uit op drums. Rest vind ik ook vet.

    [yt]zbxtDZO5UYI&feature=player_embedded[/yt]

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    We're going TUAHHH TUAHH in lulililuwah!

    Sinds wanneer maken ze die previews? Nooit gezien. :9 Wel vet.
     
  6. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    die nummers ken ik denk ik wel foutloos 100% drummen denk ik
    sta al met een paar , niet zo moeilijke, op nummer 1 :)
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Zo ik heb 'm ION binnen. Ik heb 'm van iemand overgekocht. Eerste indruk:

    Ik heb 'm niet in elkaar moeten zetten, ik kon 'm gewoon in z'n geheel achterin de auto pleuren, dus dat scheelt. Erg lekker dat je alles af kan stellen. In het begin sloeg ik de hele tijd mis, dus tijdens het spelen zat ik alles af te stellen. Dat is nu al veel beter.

    De pads zijn veel zachter en spelen lekkerder. Alleen moet je voor mijn gevoel wel een stuk harder slaan om 'm te laten registreren. Ook moet je best hard rammen om geluid eruit te krijgen bij bijvoorbeeld een drumfill. Ook is de basdrum best luid, maar daar heb ik niet zoveel problemen mee. Voor de rest een prima ding. Pro mode is erg leuk, alleen is het soms een beetje verwarrend dat die blauwe cymbal er nog niet bij zit. De blauwe cymbal heb ik al besteld, maar ik heb het gevoel dat 't nog wel even gaat duren voordat die binnen komt.

    Alleen erg jammer van de gevoeligheid dus. Hopen dat ze dat nog patchen ofzo, want de lol van die fills zijn er wel vanaf gegaan.
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    http://www.rockband.com/blog/red-hot-chili-peppers-8-pack-coming-soon-plus-a-giveaway

    Dit ga ik dus zeker weten wel halen!.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nice! Die ga ik zeker kopen. :9 Ben wel benieuwd naar 't nieuwe album, dat eerste nummer (Adventures of Rain Dance Maggie) vond ik een beetje matig.

    Child in Time is ook echt super trouwens!

    Met de pro mode is het trouwens echt vet dat ze al die oude charts ook hebben aangepast. Ook met nummers zoals orange crush, helemaal aangepast. :) Ik mis alleen wel echt de blauwe cymbal. Hopen dat ze 'm snel kunnen leveren.
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik vond/vind het op zich wel een leuke nummer, ik vind het wel netjes dat ze gelijk ook alle bekende nummers van Red Hot Chilli Peppers er in hebben gedaan(of wel de bekende voor mij :+)


    Trouwens zover ik gelezen had is de RHCP DLC voor 30 Augustus dus wat er volgende week komt is nog niet bekend!.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2011
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Valt mee, de volgende DLC is in ieder geval veel beter!.
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Aggh, weer geen Anna Molly. Dat is echt het vetste nummer van hun, en die zit er nog steeds niet in. :+

    Trouwens wel jammer dat ze bij de RHCP pack niet wat meer Stadium Arcadium tracks hebben gedaan. Zoals Wet Sand, Slow Cheetah, Especially in Michigan en Turn It Again. Sowieso had van mij dat hele album er wel in gemogen. Echt een geweldig album dat. :)
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  13. xlievenx

    xlievenx Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ergens een winkel waar ik RB 3 in een bundel kan kopen ( gitaar+spel), heb hier alleen nog maar het spel los zien liggen, heb btw ook geen guitar hero gitaar.
     
  14. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestaan helaas geen RB3 + Gitaar bundels. ;)
     
  15. xlievenx

    xlievenx Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Das wel ne mindere.
    Koop ik binnekort wel eens warriors of rock en als ik die dan beu ben gespeeld schaf ik me rock band wel eens aan :D
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wanneer gaan ze er nou voor zorgen dat de Rock Band Network in Europa komt! Staan toch aardig wat chille bands in zie ik nu..
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    RHCP. _O_

    Toch vind ik Look Around en Monarchy of Roses minder. Had dan Did I Let You know of Factory of Faith gedaan van het nieuwe album. Parallel Universe is ook niet echt mijn favoriet, maargoed. RHCP is altijd goed.

    Ik hoop dat ze ooit nog wat meer van Stadium Arcadium uitbrengen in Rock Band. :)

    Trouwens nog steeds niet m'n blauwe cymbal binnen. Duurt lang. :+
     
  18. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet gewoon een roland cymbal bij feedback ofzo gekocht?
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Waar kan je dan zien welke onderdelen compatible zijn aan de ION drum rocker?
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb laatst bij bartsmit.com Warriors of Rock + Gitaar + Drumstel + Mic voor 70 euro gekocht, Rock Band 3 erbij gehaald voor 30 euro, en inmiddels verslaafd. :emo:
     

Deel Deze Pagina