1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Volgende week 21 country nummers voor maar 1600 msp. :9 Die ga ik zeker kopen. :) Country is meestal wel tof, ook op drums.

    Coldplay had ik toch maar niet gekocht. Misschien ooit nog wat singletjes kopen ofzo. Maar die hele pack, meh.

    Vandaag ook de hele dag zowat gedrumd. Het is gewoon zo episch die ion kit. Het voelt allemaal zo echt! Ook natuurlijk super dat ik ondertussen iets van 800 nummers in m'n library heb staan. :+ Dit blijft één van de coolste spellen ooit. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2011
  2. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    schande eigenlijk dat ik een fender squier uit amerika heb laten komen, en dat ik nog steeds alleen maar drum , veelste leuk :)
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jep. :) Ik vraag me af of dit nou nog veel gespeeld wordt. Ook omdat ik echt super vaak in de top 100 zit met expert pro drums.

    Misschien hebben niet zoveel mensen een pro drum kit.

    Oehhh morgen 21 nieuwe nummers!
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Drummen komt ook het dichtst bij de real thing van alle instrumenten in GH/RB, dus daarom is het ook het leukst :+
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja al helemaal als je 3 cymbals hebt! Het enige wat je echt mist is de hi hat pedal.
     
  6. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    rock band ondersteund het wel, maar alleen in freestyle...

    wel jammer, zou helemaal vet zijn
    oh, en met sommige ( niet al te moeilijke ) nummers sta ik op 1, beat that !! :p
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  7. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Cold Play downloadable content is echt helemaal top als je keyboard hebt, kopen die handel!!
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    hm waar kan ik die keys kopen en wat kosten die dingen.
    Ik kan ze niet echt vinden.



    En nog iets.....is er nog helemaal geen Rocksmith topic????
    Lijkt mij een werkelijk geweldige game die je echt gitaar leert spelen. Je kan deze ook alleen spelen met een echte elektrische gitaar!

    Waar je in Rockband Pro nog alleen een sample moet aktiveren door op het juiste moment de snaar te raken (en raak je per ongeluk nog een snaar dan hoor je dat niet), terwijl je in Rocksmith daadwerkelijk hoort wat je speelt.

    De game past zich automatisch aan aan jouw niveau en dus wanneer je het heel goed doet, komen er vanzelf meer noten of accoorden te voorschijn en andersom.

    In de USA is die al uit, maar in Europa is er een uitstel door muziekrechten. Interessante nummers zijn Smoke on the water en Satisfaction van the Rolling Stones :)


    http://www.youtube.com/watch?v=GtLvZ3eFcNQ
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ff kicken ook.

    Ik zag vandaag zo'n keyboard staan, maar die was 139 euro inclusief game. Is die niet gewoon zonder game te krijgen??

    Eh...bizar: heb bij neckerman de keyboard gevonden voor 45 euro inclusief verzending en inclusief game rockband 3??!!

    http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid=152616920
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2011
  10. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    was dit spel al helemaal weer vergeten totdat ik hem bij toeval tegen kwam op het rockband forum , ik ga hem zeker in de gaten houden
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Er komen nieuwe Jimi Hendrix nummers uit voor RB3 aankomende dinsdag. Dus nu al 2 albums van Jimi in Rock Band, plus deze trackpack. Best veel. Gelukkig zijn Jimi Hendrix nummers zijn eigenlijk altijd wel gaaf om te spelen op elk instrument, en ik denk dat ik deze ook wel ga kopen..

    Vorige week al Rush, daarvoor Stevie Wonder, Queen en Dream Theater. Erg goede dlc de laatste tijd. Alleen nog meer spelen..
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2011
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Jawel! Tears for Fears Head over heals op dlc :)
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    schijt Neckerman.com....wat een amateuristisch bedrijf zeg.

    Na 2 maanden krijg ik bericht dat mn bestelde Keyboard met rockband 3 niet meer geleverd kan worden. Prutsers.

    Ik kreeg op xbox live nog een bericht van iemand die er nog een paar in de aanbieding had? Weet alleen niet wie het was, maar het was iemand van hier.

    Ik hoor het wel :)
     
  14. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht nog wel tot ze wat goedkoper zijn. drum nog steeds vrolijk verder en mijn peperdure gitaar uit amerika ligt mooi te verstoffen :D
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    :lol:

    Ja ik drum ook alleen nog maar. Ik ben ook nog steeds zo blij met mijn ION. Zeker nu die helemaal compleet is. Dat ding is echt geweldig! Ik heb nu ook een muziekbibliotheek van bijna 1000 nummers, dus genoeg variatie.

    En dan natuurlijk eens in de zoveel tijd met wat vrienden op de beamer rocken, altijd tof. Dit blijft één van de geniaalste spellen ooit. :)
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    wat voor beamer heb je?
    Ik zou wel een 1080p beamer willen maar deze mag absoluut geen hoge inputlag hebben
     
  17. nnndoh

    nnndoh Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    huh, net black hole sun van soundgarden gespeeld.
    ik had hem wel in rock band 2 maar werd niet gekopieerd naar rockband 3
    en in de songpack van soundgarden zat ie er ook niet bij
    blijkbaar is ie dan pas geleden vrij geschakeld? vet hoor, 1 van mijn favo nummers om te drummen :D
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Black Hole Sun in Rock Band 2? volgens mij is hij toch echt nooit beschikbaar voor Rock Band 2 geweest maar sinds niet zo lang geleden is hij wel door een patch uitgebracht voor Rock Band 3 maar dan moet je wel de Rock Band 1 export hebben.

    En trouwens voor de liedjes van vandaag:


    Heart – Alone
    Mr. Big – To Be With You *
    Poison – Every Rose Has Its Thorn *
    Rick Astley – Never Gonna Give You Up


    [yt]ewYj7kZAWQc[/yt]

    Never gonna give you up!. :+
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2012
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik zag t ja. :lol: Sowieso ff downloaden. De rest zijn een beetje saai. Leuke nummers hoor, maar gewoon..saai.

    Wanneer doen ze nou eens wat toffe Heart nummers? Magic Man ofzo. :9
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waar is dat keyboard nog te vinden voor een leuk prijsje? :)
     

Deel Deze Pagina