1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Werchter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 23 mrt 2004.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Jajaaaah :+ shoooo u.. bah ;)
     
  2. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch Rock Werchter.... Pink is geen rock, dat had ze gedroomd, nelly furtado is ook niet echt rock te noemen.... Whitin temptation IS gewoon geen goeie muziek maar een aftreksel van andere bands die ook dergelijke gothic muziek maken. Ik hou wel van commerciële muziek, het feit dat Pink mega-populair is heeft er niets mee te maken. Tool, deftones, a perfect circle, dat soort bands zijn ook commerciëel maar passen wel op een rock festival....

    Ik zeg niet dat alle bands slecht zijn maar zoals ook bij lowlands, begint het met een paar slechte bands en uiteindelijk is het een half trance, hiphop en wannabee festival... Natuurlijk gaat het altijd om geld want pink en nelly furtado trekken nou eenmaal meer mensen dan Deftones omdat ze gewoon veel populairder zijn...

    vandaar mijn negatieve oordeel over dit festival, maar als je nou wel van dat soort muziek houdt dan is het fijn maar ik vind het jammer dat ze zo beginnen af te wijken van het oude concept...
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoor echt super goede kritieken over Nelly Furtado van de mensen die haar vorige keer dat ze op Werchter was hebben gezien. Ze heeft ook super goed nrs en een dijk van een stem. Jij vind Within Temptation geen goede muziek, dat is jouw mening en ik ben het er niet mee eens. Daarnaast kan Pink best rocken :)
     
  4. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Pink kan niet rocken, het is fake!!!! dat vind ik! Nelly furtado kan wel goed zijn maar past niet op een rock festival. En om te rocken heb je geen dijk van een stem nodig want dan zouden er veel meer rock bands zijn.

    En over het algemeen zijn de bands die komen matig tot slecht, waardoor dit festival voor mij niets waard is. Want als je al voor de sfeer zou komen, dan zal het dit jaar volzitten met pink fans en nelly furtado fans, waar je ook niet happy van wordt....
     
  5. Maf17

    Maf17 XBW nOOb

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk over Nelly Furtado _O_
     
  6. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm hier maar es wat nieuw leven in blazen..
    28-29-30 juni en 1 juli dit jaar is t weer zo ver: Rock Werchter
    kga er samen heen met 2 vrienden van me (o.a. Elgee van t forum) zeer goede line-up dit jaar met o.a.
    Arctic monkeys
    Kaiser chiefs
    Pearl jam
    Marilyn Manson
    queens of the stone age
    billy talent
    my chemical romance
    Snow Patrol
    En om t festival af te sluiten de grootste band aller tijden: METALLICA O-)
    Kan egt niet wachten tot t zover is:b:
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2007
  7. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien handig de titel dan ff te veranderen en eventueel de startpost. Of er wordt gewoon een ander topic aangemaakt, want dat verdient dit festival wel. Wil er zelf ook graag heen want de line-up is inderdaad erg goed. Jammer dat de eerste dag gelijk valt met de diploma uitreikingen op mijn school. :'-( Had QOTSA wel eens willen zien met hun nieuwe album. Marja, misschien nog een dagje meepikken als ik wat mensen meekrijg.
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hehe,Werchter is niet al te ver van mechelen.Maar ik dacht dat een combi-ticket voor 4 dagen 160 euro is.Dat is toch wat mijn zoon betaald heeft...
     
  9. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaan ook 3 van mijn vrienden heen, zou ook wel willen maarja8) Kga al naar de peppers.
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Titel even aangepast. Maar voel je vrij om een nieuwe thread voor de 2007 editie te maken met een goede first post.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa, grootste band.. Ze hebben wat hits gehad hier en daar ja..

    ;)

    Ik ga vooral voor Muse, Billy Talent, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs, The Killers, The Kooks, Klaxons, en ben wel benieuwd naar Pearl Jam.

    Hier de volledige lijst:
    http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=5515

    Maar eerst nog die examens hè... En dan helemaal los daar. 4 dagen zuipen, stinken en hees worden. 8)
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn diploma-uitreiking is een dag opgeschoven, naar de dag dat Rock Werchter begint. :+ Examens rond pinkpop en het diploma tijdens RW. Mooi geregeld. Vorig jaar had ik gratis mee gekund met iemand, maar was ik op vakantie!

    Programma is zeker mooi, ik sluit mij geheel bij Elgee aan. Vooral Klaxons trekt mijn aandacht. Misschien dat ik nog een dagje meepik, als het goed is heb ik immers mijn rijbewijs dan. O-)
     
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zeker een mooi programma!
    Kaiser Chiefs zijn zeer goed live!

    Mijn aadacht wordt vooral getrokken door The Killers en de Arctic Monkeys!
    Jammer dat ik het zo druk me school heb...
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    yep , maar gaat gij daar kilometers in de geburen wel een parkeerplaatsje kunnen vinden.Ik maak het fenoneem werchter jaarlijks mee aangezien ze dan steevast vanuit mechelen richting werchter staan aan te schuiven.Het mooiste is dat familie van mij op 2 km van de festivalweide woont,en dat mijn eigen zoon zijn tentje nog geeneens in hun tuin mag plaatsen.Anders had ik wel een adres geweten waar je je auto voor één dag kwijt kan....
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Is dat werkelijk zó erg daar? Nouja, als het goed is moet je vanaf hier er ook met de trein kunnen komen. O-)
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Trein kan ook ja. Kaartje van Rock Werchter is ook treinkaartje. Heen en terug. Zowel dag als combikaartje van Rock Werchter.
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tot waar kan je met de trein reizen....Haacht statie, of nog een halte verder...
    Van haacht statie uit is het nog een flinke wandeling weet je, zeg maar minimaal 5 kilometers....
    Ben met de situatie ginds best wel bekend aangezien famillie van mij op de grens Haacht -Werchter woont op amper 2 kilometer van de festivalweide..

    @The Matrix, ik kan altijd aan mijn famillie nog vragen of jullie je auto bij hen op de oprit mag plaatsen, dan is je parkeerprobleem opgelost en moet je maar 2 kilometer meer stappen om op de festivalweide te komen, maar ik kan niets op voorhand beloven aangezien ikzelf wat mijn zoon betreft in een felle discutie met hen verwikkeld ben...
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Station Leuven staat op de site.
     
  19. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zie net ergens dat het van Leuven naar Werchter 17 km is.. weet niet of dit klopt ma dat is te voet veel te ver. Met 't festival kaartje heb je ook recht op een busreis van Leuven naar Werchter als ik 't goed heb begrepen:)
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mag ik toch wel hopen ja. ;)
     

Deel Deze Pagina