1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Werchter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 23 mrt 2004.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat klopt, zodra je de Belgische grens over bent is de trein naar Leuven en de bus naar Werchter gratis.
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Misschien eens informeren of deze regeling óók vanuit Haacht statie geldt,dat is namelijk maar een goede 6 a 7 kilometer van de festivalweide verwijderd.

    Edit :In deze link staan de laatst toegevoegde namen die de festival set-up kompleet maken

    http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_431344.html?wt.bron=homeArt12

    Let wel, op vrijdag en zondag is het festival al uitverkocht en die bijkomde duizend kaarten per dag worden eerst uitgereikt aan diegenen die nog op de wachtlijst staan,en voor de twee andere dagen zijn nog zo'n 6000 tickets beschikbaar.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Net eindelijk de tickets binnen gekregen. :cool:
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Is de vrijdag nu al uitverkocht? Verdomme zeg, dat gaat snel. Doen ze goed. :)
     
  5. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde gisteren een combiticket bestellen via internet, maar daar zijn ze al uitverkocht. Kan alleen nog maar via KBC, maar dan moet je ze wel in België gaan ophalen. Ik heb ze daar maar besteld, dus ik ga ze morgen in België ophalen. Tja, je moet er iets voor over hebben.
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En de prijzen voor de camping voor 4 dagen bedraagt 17 euro per persoon....
     
  7. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    jep..
    Faithless sluit 't festival nu af:confused: Eerst leek het er op dat Metallica die eer had maarja:mad: Faithless hoef ik toch niet echt te zien, niet mijn muziek:)
    Nog maar 2 maandjess!:D
     
  8. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    De Klaxons de Kooks......yes\o/
     
  9. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook naar Werchter:D
    Maar ik heb even een vraagje. Hoe kan je aan een campingticket komen van te voren als je in Nederland woont? Ik heb op internet gezocht maar kon niet echt iets vinden. Is het trouwens noodzakelijk om van te voren een campingticket te kopen? Ik kom namelijk pas op de vrijdag omdat ik op donder en vrijdag nog toetsen heb.
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je wilt blijven slapen zul je toch echt een campingticket moeten kopen. 17 euro voor 4 dagen.
    Op www.rockwerchter.be staat hoe je ze kan bestellen.

    Waar heb je je rockwerchter kaartjes besteld dan? Want bij mij kon je die gewoon direct meebestellen.
     
  11. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van rockwerchter staat wel hoe je ze moet bestellen, maar dat is alleen voor België. Dus vroeg ik me af of het ook mogelijk is voor Nederland. Zo ja, hoe dan?
     
  12. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is zeker mogelijk voor Nederland, zoals Elgee al zei heeft hij ze ook gewoon daar besteld en voor zover ik weet woont Elgee in Nederland..
    Ik heb ze niet zelf besteld dus ik weet niet precies hoe t moet. Hij heeft wel de festivaltickets en campingtickets samen besteld, misschien dat t dan anders is ofzo:confused:
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit staat op de proximus site.
    Dit houdt dus in dat je alleen nog tickets voor de camping kunt bestellen, en ze vervolgens ergens in belgië kunt afhalen.

    Er staat op die proximus site ook nog iets over SMS diensten, gewoon even doornemen dus. Heb er zelf geen ervaring mee.

    http://www.proximusgoformusic.be/nl/event.php?event_id=158876
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht het maar af, maar ik heb nog 1 vraagje wat betreft de camping. Zijn er al mensen eerder naar Werchter geweest? Zo ja, iemand ervaring met de campings. Ik kom namelijk een dag later en ik ben dan benieuwd op welke camping het dan het beste kan proberen dat er nog een plekje is. Dit in verband met het verhaal dat ik heb gelezen op de site van rock Werchter dat de brug over het water tijdens het festival is afgezet voor auto´s e.d.
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Meer dan waarschijnlijk zul je ergens tussen mechelen en kampenhout al in een grote file verzeild geraken.
    Enne,neem dan op de E19 de afrit mechelen-noord en volg die volledig naar rechts,opgepast in de scherpe bocht van de afrit en rij tot aan het kruispunt aan de mc donalds,sla hier rechtsaf en neem direkt het linkse baanvak en volg dit tot voorbij het vierde verkeerslicht aan de brusselpoort,ongeveer 150 meter daar voorbij splitst de baan,blijf op je baanvak en volg mee naar links en kom je automatisch op het rechtse baanvak volg dit baanvak tot voorbij het tweede verkeerslicht .daar ongeveer 300 meter voorbij moet je rechtsaf onder spoorwegbruggen door en kom je op het begin van de leuvensesteenweg en moet je rechtdoor tot aan de grote rotonde kampenhout-sas,Draai rond de rotonde en neem de afslag haacht en deze blijven volgen altijd maar rechtdoor tot je de dorpskern gepasseert bent kom je vanzelf via een rotonde op de weg naar werchter.

    Volg deze weg een kleine twee kilometer rechtdoor en dan zal je links van de weg een camping zien liggen.En als daar géén plaats meer zou zijn kan je het weggetje dat je naar die camping moet nemen doorrijden en op het eind rechtsaf gaan en 300 meter verder rijden,daar is ook een camping.Misschien dat je daar gemakkelijker een plekje kan vinden voor je tent dan in de andere camping rond werchter centrum zelf en zo blijf je ook voor die brug in werchter.
    Deze eerste van die twee campings ligt op 2 kilometer van de festivalweide...

    Edit: en oppassen aan de kruispunten ,je komt er in mechelen al 2 tegen op deze baan die uitgerust zijn met flitsapparatuur, namelijk het eerste kruispunt voorbij de mc donalds en het tweede kruispunt voorbij de splitsing aan de brusselse poort.
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  16. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt. Zou je heel misschien de campingnummers zeggen, dus bijvoorbeeld A5 of B2. Ik zeg maar wat. Op de site van Rockwerchter staat namelijk een kaartje met de kaarten, maar als je de namen zou kunnen zeggen van de campings zou dat wel fijn zijn.
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat zou dus A5 zijn ,deze ligt nog net op de grens tussen de gemeenten haacht en werchter.Dat gebied staat als één zone ingekleurd maar sommige campings liggen een paar honderd meter uit elkaar.
    Vanaf hier is het dan 2 kilometer stappen naar de festivalweide.je ziet dat smalle weggetje door die zone A5 lopen, wel op het einde daarvan rechtsaf en 200 meter verder is er óók nog één uit diezelfde zone.
    Er staat daar volk genoeg van de organisatie om je door te verwijzen naar een camping waar nog plaats is.
    Let wel vroeger mocht je je tentje naast je wagen plaatsen,dit jaar staan de wagens op een apart stuk en de tentjes allemaal bij elkaar.

    Edit:en om in de sfeer te komen voor diegenen die per lijnbus vanuit leuven er naar toe gaan.

    http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_507422.html?wt.bron=categorieArt3

    En voor diegene die per wagen gaan

    http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_507189.html?wt.bron=detailArt

    Toen ik gisteren terug kwam van ginds was het al aanschuiven van net na mechelen.
    En dit waren dan nog de vroege vogels,en straks kan het alleen maar erger worden en zie ik een eindeloze stoet wagens passeren en mag dan zelf mee in de file gaan staan om thuis te geraken,en mijn familie die aan de campingzone A5 woont weten al helemaal niet meer hoe ze op een fantsoenlijk tijdstip terug thuis geraken,en dank zij hun heb ik een bezoekerspas voor die straten en een perfecte parkeerplaats.....
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Jezus 4 supervette dagen. _O_
    Voor mij was Muse het vetste. Meteen de eerste dag, zowat helemaal vooraan. Verder bij alle andere bands die ik wilde zien, ook altijd goed kunnen staan en perfect kunnen zien. :cool:
     
  19. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke optredens. Erg verrassende optredens vond ik !!! en lcd soundsystem. Verder waren metallica, kaiser chiefs, queens of the stone age, interpol, incubus, en ga nog maar even door, ook allemaal stuk voor stuk geweldig.

    @svennies: bedankt voor je routebeschrijving. Was heel erg handig. Camping plek vinden was trouwens niet moeilijk ik stond op camping A4. Best dichtbij dus.
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ben ook geweest. Supervet was het. Muse helemaal vooraan lekker hardgaan. Super optreden. Heideroosjes :D Geweldige mensen. Kaiser Chiefs waren ook erg leuk. Zowat iedereen was top. Lekker de hippie uithange.
     

Deel Deze Pagina