Rocky

Discussie in 'Algemeen' gestart door boomer, 5 nov 2002.

1. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Officieel is rocky volgens mij nog niet uit, maar ik zag hem vandaag bij de bartsmit liggen, dus heeft iemand hem al gespeeld en zo ja wat vond je ervan?

2. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom jij hem in de bartsmit hebt zien liggen is omdat hij WEL al oficieel uit is en volgens een vriend van mij zegt het spel net zo veel als Rocky dat doet in de film

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    He is simply not human

Adrieeenneee I WOOOOOOOONNNNN :'-(

WOEHAHAHAHA...het spel lag overigens al wel ruim een weekje in de schappen bij sommige winkels :)

4. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Krijg ik nog serieuse antwoorden? 8)

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
  6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dat spel is:

RuuuuuuuuuuuK!!

7. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Argumentatie please

8. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het wel een goede game, van wat ik er van gelezen en gezien heb toch zeker. Lijkt me ook wel vet om die films na te spelen :)

9. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem zelf niet, maar heb hem wel gespeeld. Het is een goede game met veel verschilende moves, mooie graphics. Beste boksgame dat te kopen is vind ik

10. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Rocky gespeeld. Het is best een leuk spelletje, niet harteloos knopjes indrukken zoals bij Marvel vs Capcom 2 (XboX import Japan) Je kan heel veel combinaties maken, maar het spelen vereist geduld en oefening het komt erg als een simulatie vechtspel over. Gfx zijn heel mooi. Verder is de Rocky licentie goed gebruikt. Op het internet las ik ook al wat posistieve reviews en terecht.

Maar ik kan me wel voorstellen dat dit een spel is waar niet iedereen van houdt. Boksliefhebbers in iedergeval wel :)

11. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Met andere woorden, we hoeven marvel vs capcom 2 niet te kopen????? :confused: :'-( :'-(

12. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0

Huh ? als je de Dreamcast versie leuk vond dan is ie wel ok (gewoon een port, meer kan je er ook niet van maken met een oldskool 2d beatem-up) Als je alle knopjes in drukt en heen en weer gaat met de D-pad dan komt er altijd wel een special move eruit terwijl je eigenlijk niet weet wat je indrukt...
    Alleen me rechterhand gaat pijn doen met die grote XboX controller, ik ben oorspronkelijk een snes gamepad gewend met zulke spellen - > the good old days :) :) :)

Maar Rocky vind ik wel leuk (leuker dan Punch-Out op de NEs en leuker dan 4 d boxing op de PC, veel box spellen heb ik niet in me leven gezien.

Laatst bewerkt: 6 nov 2002
  13. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Owkeeeeeeeeeeeeeeeee!!

Why?? Why??/ Please.. Tell me!! :9

Deel Deze Pagina